דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תיאוריית המוזיקה
  3. דיונים מקצועיים
  4. פרלל קומפרסור

פרלל קומפרסור

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים מקצועיים
18 פוסטים 7 כותבים 258 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • SHLNXS SHLNX

    @Studio-Bit

    כמו שאתה בטח יודע, יש עולם שלם של טכניקות פרלל למיניהם (פרלל קומפרשיין, פרלל סטוריישיין וכו’), ציינת שאתה מדבר על פרלל קומפרשיין, אבל גם בזה יש כמה גישות והשאלה היא מה אתה מנסה להשיג,
    יציבות? אגרסיביות? פאנצ’יות וכו’
    תפרט יותר ואשמח לעזור

    S מנותק
    S מנותק
    Studio Bit
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @SHLNX כתב בפרלל קומפרסור:

    יציבות? אגרסיביות? פאנצ’יות וכו’

    נטו יציבות חזקה לאורך כל השיר ברור שזה מגיע עם צבע אבל אני לא מחפש כרגע את הדרייב אלא להחזיק את השירה לאורך כל השיר עם נוכחות לא מורגשת. -מבחינתי אפילו שהערוץ הראשי לא יהיה מקומפרס בכלל

    פחות דיבורים על מיקס—יותר מיקס שמדבר בעד עצמו!

    SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • S Studio Bit

      @SHLNX כתב בפרלל קומפרסור:

      יציבות? אגרסיביות? פאנצ’יות וכו’

      נטו יציבות חזקה לאורך כל השיר ברור שזה מגיע עם צבע אבל אני לא מחפש כרגע את הדרייב אלא להחזיק את השירה לאורך כל השיר עם נוכחות לא מורגשת. -מבחינתי אפילו שהערוץ הראשי לא יהיה מקומפרס בכלל

      SHLNXS מנותק
      SHLNXS מנותק
      SHLNX
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
      #10

      @Studio-Bit

      אם אתה מחפש יציבות, אתה צריך קומפרסור/לימיטר עם אטק ורליס מהירים כדי להשמיד את כל הטרנזיינטים וליצור בעצם “תרכיז RMS = יציבות” אח"כ תבחר בעצמך כמה אתה רוצה מהתרכיז הזה (כמובן כשאתה שומע את השירה בתוך המוזיקה ולא בסולו),
      מבחינה פרקטית, אמרת שאתה לא רוצה צבע אז תיקח קומפרסור שקוף כמו ה PRO-C2 של פאב, שים אותו באינסרט של הערוץ הראשי, אטק הכי מהיר, רליס גם מהיר מאוד (שיגיב בעיקר לטראנזיינטים - בד"כ לא יותר מ 50 מ"ס), רשיו גבוה, ותוריד את הטרשהולד עד שאתה רואה שהוא מתחיל להגיב גם ל RMS ולא רק לפיקים ותעצור שם (בד"כ בין 10 - ל 20 דיבי), אחרי זה תשווה ווליום עם המייקאפ גיין שיהיה באותה רמה בערך, לפני ואחרי ואז תשחק עם כפתור המיקס, עד שירגיש לך מספיק מאוזן ויציב אבל לא חנוק ושטוח.

      "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

      SHLNXS דוד משהד 2 תגובות תגובה אחרונה
      5
      • SHLNXS SHLNX

        @Studio-Bit

        אם אתה מחפש יציבות, אתה צריך קומפרסור/לימיטר עם אטק ורליס מהירים כדי להשמיד את כל הטרנזיינטים וליצור בעצם “תרכיז RMS = יציבות” אח"כ תבחר בעצמך כמה אתה רוצה מהתרכיז הזה (כמובן כשאתה שומע את השירה בתוך המוזיקה ולא בסולו),
        מבחינה פרקטית, אמרת שאתה לא רוצה צבע אז תיקח קומפרסור שקוף כמו ה PRO-C2 של פאב, שים אותו באינסרט של הערוץ הראשי, אטק הכי מהיר, רליס גם מהיר מאוד (שיגיב בעיקר לטראנזיינטים - בד"כ לא יותר מ 50 מ"ס), רשיו גבוה, ותוריד את הטרשהולד עד שאתה רואה שהוא מתחיל להגיב גם ל RMS ולא רק לפיקים ותעצור שם (בד"כ בין 10 - ל 20 דיבי), אחרי זה תשווה ווליום עם המייקאפ גיין שיהיה באותה רמה בערך, לפני ואחרי ואז תשחק עם כפתור המיקס, עד שירגיש לך מספיק מאוזן ויציב אבל לא חנוק ושטוח.

        SHLNXS מנותק
        SHLNXS מנותק
        SHLNX
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @Studio-Bit

        בכללי כדי לקבל תוצאות טובות מבחינה דינמית, רוב העבודה צריכה להיות לפני הקומפרסור, ברמת הקליפ גיין, אני אוהב לאזן הכל לפני, להנמיך נשימות, לדייק פיידים וכו’, ואז אני מוסיף את הקומפרסור יותר בשביל הצבע והתחושה, פחות בשביל הטיפול בדינמיקה, אם עדיין זה לא יציב, אני מעדיף אוטומציות של ווליום כדי להביא את זה לאן שאני רוצה, אני משתמש בפרלל לעיתים רחוקות רק בשביל דברים יצירתיים יותר, אבל כמובן שזו רק זרימת העבודה שלי וכל אחד יעשה מה שעובד לו…

        "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • SHLNXS SHLNX

          @Studio-Bit

          בכללי כדי לקבל תוצאות טובות מבחינה דינמית, רוב העבודה צריכה להיות לפני הקומפרסור, ברמת הקליפ גיין, אני אוהב לאזן הכל לפני, להנמיך נשימות, לדייק פיידים וכו’, ואז אני מוסיף את הקומפרסור יותר בשביל הצבע והתחושה, פחות בשביל הטיפול בדינמיקה, אם עדיין זה לא יציב, אני מעדיף אוטומציות של ווליום כדי להביא את זה לאן שאני רוצה, אני משתמש בפרלל לעיתים רחוקות רק בשביל דברים יצירתיים יותר, אבל כמובן שזו רק זרימת העבודה שלי וכל אחד יעשה מה שעובד לו…

          S מנותק
          S מנותק
          Studio Bit
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @SHLNX כתב בפרלל קומפרסור:

          בכללי כדי לקבל תוצאות טובות מבחינה דינמית, רוב העבודה צריכה להיות לפני הקומפרסור, ברמת הקליפ גיין, אני אוהב לאזן הכל לפני, להנמיך נשימות, לדייק פיידים וכו’, ואז אני מוסיף את הקומפרסור יותר בשביל הצבע והתחושה, פחות בשביל הטיפול בדינמיקה, אם עדיין זה לא יציב, אני מעדיף אוטומציות של ווליום כדי להביא את זה לאן שאני רוצה, אני משתמש בפרלל לעיתים רחוקות רק בשביל דברים יצירתיים יותר, אבל כמובן שזו רק זרימת העבודה שלי וכל אחד יעשה מה שעובד לו…

          אני גם ככה פחות או יותר הנקודה שאני מנסה דרך חדשה לקבל יציבות וכאן אני שואל…

          פחות דיבורים על מיקס—יותר מיקס שמדבר בעד עצמו!

          shimix djS תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • S Studio Bit

            @SHLNX כתב בפרלל קומפרסור:

            בכללי כדי לקבל תוצאות טובות מבחינה דינמית, רוב העבודה צריכה להיות לפני הקומפרסור, ברמת הקליפ גיין, אני אוהב לאזן הכל לפני, להנמיך נשימות, לדייק פיידים וכו’, ואז אני מוסיף את הקומפרסור יותר בשביל הצבע והתחושה, פחות בשביל הטיפול בדינמיקה, אם עדיין זה לא יציב, אני מעדיף אוטומציות של ווליום כדי להביא את זה לאן שאני רוצה, אני משתמש בפרלל לעיתים רחוקות רק בשביל דברים יצירתיים יותר, אבל כמובן שזו רק זרימת העבודה שלי וכל אחד יעשה מה שעובד לו…

            אני גם ככה פחות או יותר הנקודה שאני מנסה דרך חדשה לקבל יציבות וכאן אני שואל…

            shimix djS מנותק
            shimix djS מנותק
            shimix dj
            SynthMaster
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @Studio-Bit שאני אבין הבעיה שלך היא עם ה’פייז’?
            תהפוך ‘פולראטי’

            Hagai HabaniH תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • SHLNXS SHLNX

              @Studio-Bit

              אם אתה מחפש יציבות, אתה צריך קומפרסור/לימיטר עם אטק ורליס מהירים כדי להשמיד את כל הטרנזיינטים וליצור בעצם “תרכיז RMS = יציבות” אח"כ תבחר בעצמך כמה אתה רוצה מהתרכיז הזה (כמובן כשאתה שומע את השירה בתוך המוזיקה ולא בסולו),
              מבחינה פרקטית, אמרת שאתה לא רוצה צבע אז תיקח קומפרסור שקוף כמו ה PRO-C2 של פאב, שים אותו באינסרט של הערוץ הראשי, אטק הכי מהיר, רליס גם מהיר מאוד (שיגיב בעיקר לטראנזיינטים - בד"כ לא יותר מ 50 מ"ס), רשיו גבוה, ותוריד את הטרשהולד עד שאתה רואה שהוא מתחיל להגיב גם ל RMS ולא רק לפיקים ותעצור שם (בד"כ בין 10 - ל 20 דיבי), אחרי זה תשווה ווליום עם המייקאפ גיין שיהיה באותה רמה בערך, לפני ואחרי ואז תשחק עם כפתור המיקס, עד שירגיש לך מספיק מאוזן ויציב אבל לא חנוק ושטוח.

              דוד משהד מנותק
              דוד משהד מנותק
              דוד משה
              כתב נערך לאחרונה על ידי דוד משה
              #14

              @SHLNX
              איך אני אוהב את ההסברים שלך…

              @Studio-Bit
              תעדכן אותנו אם זה עבד לך…

              @shimix-dj
              מה זה ‘פולראטי’?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • shimix djS shimix dj

                @Studio-Bit שאני אבין הבעיה שלך היא עם ה’פייז’?
                תהפוך ‘פולראטי’

                Hagai HabaniH מנותק
                Hagai HabaniH מנותק
                Hagai Habani
                DigitalAudio
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @shimix-dj בד"כ בכזה דבר זאת לא פאזה של 180 מעלות ואז זה לא יעזור.

                shimix djS תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Hagai HabaniH Hagai Habani

                  @shimix-dj בד"כ בכזה דבר זאת לא פאזה של 180 מעלות ואז זה לא יעזור.

                  shimix djS מנותק
                  shimix djS מנותק
                  shimix dj
                  SynthMaster
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @Hagai-Habani בFL יש פלאג שנקרא PHASE CONVERTER שזה יכול לשנות יש +180 ו -180
                  @דוד-משה זה הכינוי של התהליך שהגל קול עובד שהוא עולה מעל הקו ומתחת הקו
                  ואם יש שני תדרים בדיוק באותו סדר ורצף רק הפוכים הם פשוט מבטלים אחד את השני וזה נקרא בעית ‘PHASE’ לכן אפשר להפוך את הPOLARETY ואז שהם יהיו ביחד ויתמזגו ביחד או להזיז קצת …
                  ויש גם להזיז קצת עם ה PHASE CONVERTER כמו שהתחלתי

                  דוד משהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • shimix djS shimix dj

                    @Hagai-Habani בFL יש פלאג שנקרא PHASE CONVERTER שזה יכול לשנות יש +180 ו -180
                    @דוד-משה זה הכינוי של התהליך שהגל קול עובד שהוא עולה מעל הקו ומתחת הקו
                    ואם יש שני תדרים בדיוק באותו סדר ורצף רק הפוכים הם פשוט מבטלים אחד את השני וזה נקרא בעית ‘PHASE’ לכן אפשר להפוך את הPOLARETY ואז שהם יהיו ביחד ויתמזגו ביחד או להזיז קצת …
                    ויש גם להזיז קצת עם ה PHASE CONVERTER כמו שהתחלתי

                    דוד משהד מנותק
                    דוד משהד מנותק
                    דוד משה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @shimix-dj

                    וואו אחי, איזה הסבר! תודה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • S Studio Bit

                      היי לכולם,
                      לאחרונה התחלתי להתנסות בעריכת ווקאל עם פרלל והסתבכתי- הרעיון ברור: פרלל נותן עומק, נפח, חיים למיקס. אבל אז מגיעה השאלה איך עושים את זה נכון?
                      ניסיתי ליצור שני גרופים נפרדים לאותו ערוץ, קיבלתי פאזות. הכפלתי ערוצים – שוב פאזות. שלחתי באפקט – אבל אז הפרלל מושפע מהאפקטים, ואני רוצה אותו יבש לגמרי.
                      למה זה תמיד מסתבך? אולי פשוט הגיע הזמן לשדרג את המוח שלי לתלת-פאזי… 😅

                      אלעזר זילברא מנותק
                      אלעזר זילברא מנותק
                      אלעזר זילבר
                      SynthMaster
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @Studio-Bit יש היום הרבה פלאגינים שאפשר לשלוט בזה עם מיקס אז אתה יכול לחסוך את השיכפול אם זה עוזר לך ואם בכל אופן תרצה לשכפל ויש לך בעיות עם פאזות למיטב ידיעתי תצטרך לשחק עם הערוץ ולבזיז אותו במיליסקנדס בודדים עד לתוצאה הטובה…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      19

                      מחובר

                      2.4k

                      משתמשים

                      2.3k

                      נושאים

                      38.1k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                      • חפש באמצעות Google
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • יצירת קשר