דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. קורג | korg
  4. באגים ב- PA5X
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

באגים ב- PA5X

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר קורג | korg
61 פוסטים 13 כותבים 1.9k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צפונבוןצ צפונבון

    @יצחק-א.-לנדאו אתה כותב ממש לא ברור… אם הבנתי נכון את כל המלל הזה אז זה הכפתור הזה - הוא מחליף ממצב רגיל (המצב שבו נפתח תיקייה בלחיצה)
    למצב מועדפים (שבו לא נפתח כלום ורק הצליל מוחלף לצליל המועדף)
    כדי להגדיר את הצלילים המועדפים, תלחץ לחיצה ארוכה על אחד הכפתורים, כשמצב מועדפים פועל.ef3fd6a4-3616-4f62-81ac-fdcba89fcde7-image.png
    כל המשתמשים פה מאוד משתדלים לעזור ולענות על שאלות לכל מי שצריך, אבל אני חושב שאם מישהו כותב בצורה מאוד מבולבלת, בלי פיסוק, ועם שגיאות שמקשות על ההבנה - אז מטבע הדברים לא יענו לו… נקודה למחשבה… (סליחה על החריפות…😁 )
    תשתדל.

    א.א. מיוזיקא מנותק
    א.א. מיוזיקא מנותק
    א.א. מיוזיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #41

    @יעקב-קוט דרך אגב , איזה סט יש לך?
    וכמה הוא עולה?

    צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח מנותק
      ח מנותק
      חובבן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #42

      @הקלידן-הצפוני @יעקב-קוט אני שמח להצטרף ג"כ לנבחרת ה PA5X…
      מקווה שהידע שלי מהדור הקודם של קורג (PA1000) יספק את הסחורה גם פה
      בינתיים לא נתקלתי בבעיות חוץ מ-
      אפקט מסוים שהומר בצורה מעוותת, שתיקנתי ידנית
      חלק מהצלילים עברו עם תכנות ל REALES (צליל מתמשך) - גם כן תיקנתי ידנית
      ב STS מוגדר שה SPLIT לא עובד ושומעים את המלודיה על כל המקלדת
      אז פשוט עשיתי נעילה ל SPLIT
      ועוד מקצב שעשה לי בעיות ותקע את האורגן - אז פשוט מחקתי אותו
      (אגב במקרה כזה גם לחיצה ארוכה עוזרת)
      מעבר לזה לא נתקלתי בבעיות בלנס, וריאציות טובות וכאלה שלא
      אני אוחז בגירסה 1.4.3 ומתאר לעצמי שכולם ככה
      אבל לדעתי רוב מוחלט של הבאגים שדיברו פה (הפעלת סקוונסר, קפיצה בטמפו ועוד) - תוקנו
      חוץ מזה כלי מדהים ברמה שלדעתי עוד חצי שנה מהיום אף אחד לא מסתכל על PA4X
      רמת הפרקטיקת שימוש שהם הנגישו היא יותר ממטורפת
      והסאונד? מיותר לדבר…
      יש שם פסנתר שבוודאות נדגם בפסנתר של התחנת רכבת בירושלים…

      הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • א.א. מיוזיקא א.א. מיוזיק

        @יעקב-קוט דרך אגב , איזה סט יש לך?
        וכמה הוא עולה?

        צפונבוןצ מנותק
        צפונבוןצ מנותק
        צפונבון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #43

        @א.א.-מיוזיק כתב בבאגים ב- PA5X:

        @יעקב-קוט דרך אגב , איזה סט יש לך?

        סט שלי - אני גם מוכר אותו, אבל עדיין לא עבור PA5 כי הוא עדיין לא מושלם. בעז"ה עוד חודשיים-שלוש

        וכמה הוא עולה?

        האמת שעוד לא החלטתי…😊

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המוזיקאי הרוסיה מנותק
          המוזיקאי הרוסיה מנותק
          המוזיקאי הרוסי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #44

          אשמח לדעת באיזה רמקולים אתם משתמים בבית לאורגן(PA5) אני מתלבט מה לקנת.

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • המוזיקאי הרוסיה המוזיקאי הרוסי

            אשמח לדעת באיזה רמקולים אתם משתמים בבית לאורגן(PA5) אני מתלבט מה לקנת.

            ח מנותק
            ח מנותק
            חובבן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #45

            @יצחק-א.-לנדאו הזמנתי אתמול את ה PAas של קורג עצמם
            בסוף אין אופציה טובה יותר - עם אוזניות חם מאד לאורך זמן, וגם מגביל אם אתה רוצה שעוד מישהו ישמע איתך.
            רמקול חיצוני - מסורבל, חיבורים, כבלים, ובשביל איכות טובה צריך לשלם.
            הרמקול שלהם אמנם קצת יקר (2500 בהזמנה מחו"ל, 3500 פה בארץ)
            אבל הוא 100 וואט, עם איכות מעולה, בקצור - עושה את העבודה…

            צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חובבן

              @הקלידן-הצפוני @יעקב-קוט אני שמח להצטרף ג"כ לנבחרת ה PA5X…
              מקווה שהידע שלי מהדור הקודם של קורג (PA1000) יספק את הסחורה גם פה
              בינתיים לא נתקלתי בבעיות חוץ מ-
              אפקט מסוים שהומר בצורה מעוותת, שתיקנתי ידנית
              חלק מהצלילים עברו עם תכנות ל REALES (צליל מתמשך) - גם כן תיקנתי ידנית
              ב STS מוגדר שה SPLIT לא עובד ושומעים את המלודיה על כל המקלדת
              אז פשוט עשיתי נעילה ל SPLIT
              ועוד מקצב שעשה לי בעיות ותקע את האורגן - אז פשוט מחקתי אותו
              (אגב במקרה כזה גם לחיצה ארוכה עוזרת)
              מעבר לזה לא נתקלתי בבעיות בלנס, וריאציות טובות וכאלה שלא
              אני אוחז בגירסה 1.4.3 ומתאר לעצמי שכולם ככה
              אבל לדעתי רוב מוחלט של הבאגים שדיברו פה (הפעלת סקוונסר, קפיצה בטמפו ועוד) - תוקנו
              חוץ מזה כלי מדהים ברמה שלדעתי עוד חצי שנה מהיום אף אחד לא מסתכל על PA4X
              רמת הפרקטיקת שימוש שהם הנגישו היא יותר ממטורפת
              והסאונד? מיותר לדבר…
              יש שם פסנתר שבוודאות נדגם בפסנתר של התחנת רכבת בירושלים…

              הקלידן הצפוניה מנותק
              הקלידן הצפוניה מנותק
              הקלידן הצפוני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #46

              @חובבן
              מבדיקה שלי הבאג עם הSPLIT הוא רק אם המרת מPA4 את המקצבים בתוכנה
              אבל כשהמרתי את הסט באורגן עצמו הכל עבר חלק ללא בעיות. אז תנסה…

              ולגבי הסאונד…
              אין מילים לתאר את הקפיצה המטורפת שהם עשו, הכל נשמע ראליסטי ומלא!!
              ויש עוד נקודה, תבדוק אותה, המקצבים של האורגן עצמו מאוד שימושיים וברמה מצויינת!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ח מנותק
                ח מנותק
                חובבן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #47

                @הקלידן-הצפוני מעניין לבדוק
                רק בעיה קטנה - אני לא מוצא את ההמרה למרות שבעבר נכנסתי לשם…
                תוכל להזכיר לי איפה זה?

                לגבי הסאונד - יש כלים שבהם אני עדיין מטיח ראש בקיר למה לא להשקיע עוד קצת בדגימה, חלק מהדגימות עם אותה ראליסטיות של PA700, גם אם יש יותר נפח, אבל יש בהחלט כלים שמפצים על זה חזרה.
                אם כי עם זיכרון של 4 ג’יגה לפני קימפרוס אני מתקין כל סקסופון וגיטרה חשמלית שאי פעם חלמתי עליהם…
                בקשר למקצבים - נכון מאד!!!
                במיוחד בגזרת הפאנק שהגיטרות שם עושות עבודה ברמה אולפנית מבחינת אפקטים.

                הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חובבן

                  @הקלידן-הצפוני מעניין לבדוק
                  רק בעיה קטנה - אני לא מוצא את ההמרה למרות שבעבר נכנסתי לשם…
                  תוכל להזכיר לי איפה זה?

                  לגבי הסאונד - יש כלים שבהם אני עדיין מטיח ראש בקיר למה לא להשקיע עוד קצת בדגימה, חלק מהדגימות עם אותה ראליסטיות של PA700, גם אם יש יותר נפח, אבל יש בהחלט כלים שמפצים על זה חזרה.
                  אם כי עם זיכרון של 4 ג’יגה לפני קימפרוס אני מתקין כל סקסופון וגיטרה חשמלית שאי פעם חלמתי עליהם…
                  בקשר למקצבים - נכון מאד!!!
                  במיוחד בגזרת הפאנק שהגיטרות שם עושות עבודה ברמה אולפנית מבחינת אפקטים.

                  הקלידן הצפוניה מנותק
                  הקלידן הצפוניה מנותק
                  הקלידן הצפוני
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #48

                  @חובבן
                  זה בFILE ואז MENU אם אני זוכר נכון
                  אבל אם היית בודק בballad בכלל היית עף
                  ובPOP ששם כל שיר בינלאומי גדול מהשנים האחרונות קיבל מקצב אחד על אחד ברמת סאונד פסיכית…
                  אמנם השמות על במקצבים הם לא בדיוק השמות של השירים אבל ברעיון ואז אתה מבין איזה שיר זה.
                  לדוג’ מקצב בשם 24000 MAGIC זה השיר 24K MAGIC וכן על זה הדרך (BRUNOS APT לAPT-אפצה וכו’)

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הקלידן הצפוניה הקלידן הצפוני

                    @חובבן
                    זה בFILE ואז MENU אם אני זוכר נכון
                    אבל אם היית בודק בballad בכלל היית עף
                    ובPOP ששם כל שיר בינלאומי גדול מהשנים האחרונות קיבל מקצב אחד על אחד ברמת סאונד פסיכית…
                    אמנם השמות על במקצבים הם לא בדיוק השמות של השירים אבל ברעיון ואז אתה מבין איזה שיר זה.
                    לדוג’ מקצב בשם 24000 MAGIC זה השיר 24K MAGIC וכן על זה הדרך (BRUNOS APT לAPT-אפצה וכו’)

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חובבן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #49

                    @הקלידן-הצפוני כתב בבאגים ב- PA5X:

                    @חובבן
                    זה בFILE ואז MENU אם אני זוכר נכון

                    אוקיי אבדוק

                    אבל אם היית בודק בballad בכלל היית עף
                    ובPOP ששם כל שיר בינלאומי גדול מהשנים האחרונות קיבל מקצב אחד על אחד ברמת סאונד פסיכית…

                    אתה מבין שברגע זה גזרת עליי לילה לבן…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🤗 😂
                    0
                    • ח חובבן

                      @יצחק-א.-לנדאו הזמנתי אתמול את ה PAas של קורג עצמם
                      בסוף אין אופציה טובה יותר - עם אוזניות חם מאד לאורך זמן, וגם מגביל אם אתה רוצה שעוד מישהו ישמע איתך.
                      רמקול חיצוני - מסורבל, חיבורים, כבלים, ובשביל איכות טובה צריך לשלם.
                      הרמקול שלהם אמנם קצת יקר (2500 בהזמנה מחו"ל, 3500 פה בארץ)
                      אבל הוא 100 וואט, עם איכות מעולה, בקצור - עושה את העבודה…

                      צפונבוןצ מנותק
                      צפונבוןצ מנותק
                      צפונבון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #50

                      @חובבן כתב בבאגים ב- PA5X:

                      הרמקול שלהם אמנם קצת יקר (2500 בהזמנה מחו"ל, 3500 פה בארץ)

                      זה ממש לא “קצת” זה מחיר הזוי ולא הגיוני!! תחשוב שב- 2000 שקל אתה יכול כבר לקנות מוניטורים אולפניים מצויינים, שיתנו לך איכות יותר גבוהה פי 5

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צפונבוןצ צפונבון

                        @חובבן כתב בבאגים ב- PA5X:

                        הרמקול שלהם אמנם קצת יקר (2500 בהזמנה מחו"ל, 3500 פה בארץ)

                        זה ממש לא “קצת” זה מחיר הזוי ולא הגיוני!! תחשוב שב- 2000 שקל אתה יכול כבר לקנות מוניטורים אולפניים מצויינים, שיתנו לך איכות יותר גבוהה פי 5

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חובבן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #51

                        @יעקב-קוט כתב בבאגים ב- PA5X:

                        זה ממש לא “קצת” זה מחיר הזוי ולא הגיוני!! תחשוב שב- 2000 שקל אתה יכול כבר לקנות מוניטורים אולפניים מצויינים, שיתנו לך איכות יותר גבוהה פי 5

                        אתה אומר פה טענה רצינית מאד ואני מסכים איתה.
                        אני עדיין חושב שבסוף הוא נותן איכות מעולה - לפחות מה ששמעתי על PA4 של חברים.
                        וגם אני לא יודע מה סביבת העבודה שלך, אבל אין לי מקום הגיוני לשים מוניטורים, ובניגוד לימהה גם על האורגן עצמו אין מקום נח, אז בצירוף לזה שצריך כבלים - אני בלב כבד עדיין מוכן להשקיע עליו…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המוזיקאי הרוסיה מנותק
                          המוזיקאי הרוסיה מנותק
                          המוזיקאי הרוסי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #52

                          לנגינה בבית ולאירועים משפחתיים של עד 10 או 15 איש האם הרמקולים של קורג מתאימים?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח מנותק
                            ח מנותק
                            חובבן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #53

                            @יצחק-א.-לנדאו
                            לנגינה בבית - כן
                            לאירועים קטנים - תמיד מומלץ להביא משהו חיצוני שפונה לקהל
                            ויכול להיות שמוניטור אחר יעשה עבודה טובה יותר
                            בכל אופן ב PA1000 (80 וואט לעומת 100 וואט במוניטור) זה די הספיק

                            המוזיקאי הרוסיה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חובבן

                              @יצחק-א.-לנדאו
                              לנגינה בבית - כן
                              לאירועים קטנים - תמיד מומלץ להביא משהו חיצוני שפונה לקהל
                              ויכול להיות שמוניטור אחר יעשה עבודה טובה יותר
                              בכל אופן ב PA1000 (80 וואט לעומת 100 וואט במוניטור) זה די הספיק

                              המוזיקאי הרוסיה מנותק
                              המוזיקאי הרוסיה מנותק
                              המוזיקאי הרוסי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #54

                              @חובבן אני מדבר על אירועים בחייק המשפחתי, נגינה בשבע ברכות בבית או במסיבת חנוכה, לאירוע כזה האם זה מספיק?

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • המוזיקאי הרוסיה המוזיקאי הרוסי

                                @חובבן אני מדבר על אירועים בחייק המשפחתי, נגינה בשבע ברכות בבית או במסיבת חנוכה, לאירוע כזה האם זה מספיק?

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חובבן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובבן
                                #55

                                @יצחק-א.-לנדאו מספיק?
                                כן.
                                מקצועי?
                                לא.

                                המוזיקאי הרוסיה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חובבן

                                  @יצחק-א.-לנדאו מספיק?
                                  כן.
                                  מקצועי?
                                  לא.

                                  המוזיקאי הרוסיה מנותק
                                  המוזיקאי הרוסיה מנותק
                                  המוזיקאי הרוסי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #56

                                  @חובבן למה אתה מתכוון שזה לא מקצועי, זה כמו שאני ינגן על הקורג 700 בסלון?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חובבן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #57

                                    @יצחק-א.-לנדאו העוצמה היא בדיוק פי 2
                                    100 וואט במוניטור לעומת 50 וואט ב PA700
                                    מן הסתם שהאיכות גם יותר טובה
                                    ועדיין אין כמו רמקול שמופנה לקהל
                                    אבל כל אחד וצורת העבודה שלו
                                    שוב - אני בעצמי קניתי אותו - אבל לשימוש אישי בלבד.

                                    צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    0
                                    • ח חובבן

                                      @יצחק-א.-לנדאו העוצמה היא בדיוק פי 2
                                      100 וואט במוניטור לעומת 50 וואט ב PA700
                                      מן הסתם שהאיכות גם יותר טובה
                                      ועדיין אין כמו רמקול שמופנה לקהל
                                      אבל כל אחד וצורת העבודה שלו
                                      שוב - אני בעצמי קניתי אותו - אבל לשימוש אישי בלבד.

                                      צפונבוןצ מנותק
                                      צפונבוןצ מנותק
                                      צפונבון
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #58

                                      @חובבן @יצחק-א.-לנדאו נא לא לסטות מהנושא -באגים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צפונבוןצ מנותק
                                        צפונבוןצ מנותק
                                        צפונבון
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #59

                                        להלן מייל ששלחתי עכשיו לקורג-
                                        עמלתי על הניסוח קשות…
                                        מקווה שיטופל מהר

                                        Pa5X Feedback: Critical Bugs and Feature Requests

                                        1. Missing Feature: Step Recording / Step Edit in Style Record Mode
                                          Description: In previous Pa-Series models, the Style Record mode included a crucial Step Recording (Step Edit) page. This allowed users to select a specific note value and input notes precisely by pressing keys, without relying on real-time recording.

                                        The Issue: This essential workflow feature is completely missing from the Pa5X, even after multiple major OS updates.

                                        Impact: For style creators, the lack of Step Recording severely slows down the production workflow and makes precise editing of drum tracks and intricate accompaniment patterns unnecessarily difficult.

                                        1. Bug: Sliders do not work in Style Record Mode
                                          The Problem: You cannot change the slider mode while editing a style.

                                        The Result: It is impossible to use the sliders to control parameters like Attack, Decay, Release, or Cutoff. Users have to enter hundreds of MIDI commands manually, one by one. This makes the work 20 times harder.

                                        1. Bug: Style Element jumps automatically during editing
                                          The Problem: While editing a specific part of a style (for example, Variation 2), the system suddenly jumps and switches to a different variation by itself.

                                        The Result: This happens without touching anything, causing users to accidentally record or delete data in the wrong variation.

                                        1. Bug: No WAV Audio Recording (Only MP3)
                                          The Problem: The Pa5X only allows audio recording in MP3 format. There is no option to record in high-quality WAV format.

                                        The Result: Competitors have had WAV recording for years. Musicians need uncompressed, professional WAV audio directly from the keyboard without losing sound quality. Please add WAV recording in the next update.

                                        1. Bug: Chord Sequencer button cannot START recording
                                          The Problem: The physical “Chord Sequence” button can only STOP a recording. To START recording a chord sequence, the user must open the screen, go to the CHORDS tab, and press start on the touch screen.

                                        The Result: This destroys the flexibility of using the chord sequencer during live performances. The physical button should be able to both start and stop the recording instantly.

                                        1. Bug: Cannot delete a Song from the Playlist (Set List)
                                          The Problem: There is no “Delete” option to remove a song from a playlist. The only way to remove a song is to replace it with another song, which just pushes the old song to the next slot and creates a mess.

                                        The Result: Users are forced to either live with a messy playlist or build a completely new playlist from scratch. There must be a simple “Delete Entry” button.

                                        1. Bug: Both Players do not support standard WAV files
                                          The Problem: Player 1 and Player 2 on the Pa5X cannot read or play standard WAV audio files at all.

                                        The Result: Users are unable to play their backing tracks or audio samples directly on the keyboard. Every WAV file must be manually converted on a computer first, which is completely unacceptable for a professional workstation.

                                        1. Bug: Copy function does not work inside User Sounds
                                          The Problem: The “Copy” function completely fails to work when trying to copy elements or sounds within the User Sound banks.

                                        The Result: Users cannot duplicate or move sounds easily when building their own custom sounds. This bug forces users to rebuild everything from scratch instead of just copying and modifying.

                                        1. Bug: Missing essential features in Sound Edit mode (Delete, Solo, Mute for Layers)
                                          The Problem: Inside the Sound Edit menu, there is no option to delete an individual layer (Oscillator). Also, there are no “Solo” or “Mute” buttons for each layer.

                                        The Result: Sound design is very difficult and slow. Users cannot quickly isolate a layer to hear it alone (Solo), silence it (Mute), or remove it completely (Delete). Please add these basic functions to the Sound Edit page.

                                        1. Bug: Cannot change Styles in the new “Studio” Mode
                                          The Problem: Inside the new Studio recording menu, it is completely impossible to switch to a different Style in the middle of a project.

                                        The Result: Users cannot create dynamic song arrangements that require changing styles between different song sections. This severely limits the usefulness of the new Studio feature.

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • צפונבוןצ צפונבון

                                          להלן מייל ששלחתי עכשיו לקורג-
                                          עמלתי על הניסוח קשות…
                                          מקווה שיטופל מהר

                                          Pa5X Feedback: Critical Bugs and Feature Requests

                                          1. Missing Feature: Step Recording / Step Edit in Style Record Mode
                                            Description: In previous Pa-Series models, the Style Record mode included a crucial Step Recording (Step Edit) page. This allowed users to select a specific note value and input notes precisely by pressing keys, without relying on real-time recording.

                                          The Issue: This essential workflow feature is completely missing from the Pa5X, even after multiple major OS updates.

                                          Impact: For style creators, the lack of Step Recording severely slows down the production workflow and makes precise editing of drum tracks and intricate accompaniment patterns unnecessarily difficult.

                                          1. Bug: Sliders do not work in Style Record Mode
                                            The Problem: You cannot change the slider mode while editing a style.

                                          The Result: It is impossible to use the sliders to control parameters like Attack, Decay, Release, or Cutoff. Users have to enter hundreds of MIDI commands manually, one by one. This makes the work 20 times harder.

                                          1. Bug: Style Element jumps automatically during editing
                                            The Problem: While editing a specific part of a style (for example, Variation 2), the system suddenly jumps and switches to a different variation by itself.

                                          The Result: This happens without touching anything, causing users to accidentally record or delete data in the wrong variation.

                                          1. Bug: No WAV Audio Recording (Only MP3)
                                            The Problem: The Pa5X only allows audio recording in MP3 format. There is no option to record in high-quality WAV format.

                                          The Result: Competitors have had WAV recording for years. Musicians need uncompressed, professional WAV audio directly from the keyboard without losing sound quality. Please add WAV recording in the next update.

                                          1. Bug: Chord Sequencer button cannot START recording
                                            The Problem: The physical “Chord Sequence” button can only STOP a recording. To START recording a chord sequence, the user must open the screen, go to the CHORDS tab, and press start on the touch screen.

                                          The Result: This destroys the flexibility of using the chord sequencer during live performances. The physical button should be able to both start and stop the recording instantly.

                                          1. Bug: Cannot delete a Song from the Playlist (Set List)
                                            The Problem: There is no “Delete” option to remove a song from a playlist. The only way to remove a song is to replace it with another song, which just pushes the old song to the next slot and creates a mess.

                                          The Result: Users are forced to either live with a messy playlist or build a completely new playlist from scratch. There must be a simple “Delete Entry” button.

                                          1. Bug: Both Players do not support standard WAV files
                                            The Problem: Player 1 and Player 2 on the Pa5X cannot read or play standard WAV audio files at all.

                                          The Result: Users are unable to play their backing tracks or audio samples directly on the keyboard. Every WAV file must be manually converted on a computer first, which is completely unacceptable for a professional workstation.

                                          1. Bug: Copy function does not work inside User Sounds
                                            The Problem: The “Copy” function completely fails to work when trying to copy elements or sounds within the User Sound banks.

                                          The Result: Users cannot duplicate or move sounds easily when building their own custom sounds. This bug forces users to rebuild everything from scratch instead of just copying and modifying.

                                          1. Bug: Missing essential features in Sound Edit mode (Delete, Solo, Mute for Layers)
                                            The Problem: Inside the Sound Edit menu, there is no option to delete an individual layer (Oscillator). Also, there are no “Solo” or “Mute” buttons for each layer.

                                          The Result: Sound design is very difficult and slow. Users cannot quickly isolate a layer to hear it alone (Solo), silence it (Mute), or remove it completely (Delete). Please add these basic functions to the Sound Edit page.

                                          1. Bug: Cannot change Styles in the new “Studio” Mode
                                            The Problem: Inside the new Studio recording menu, it is completely impossible to switch to a different Style in the middle of a project.

                                          The Result: Users cannot create dynamic song arrangements that require changing styles between different song sections. This severely limits the usefulness of the new Studio feature.

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חובבן
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #60

                                          @צפונבון כתב בבאגים ב- PA5X:
                                          כל הכבוד על היוזמה!!
                                          הלוואי שכל זה יטופל
                                          נשמע חלומי…
                                          רק הערה קטנה לגבי -

                                          באג: חסרות תכונות חיוניות במצב עריכת צליל (מחיקה, סולו, השתקה עבור שכבות)
                                          הבעיה: בתוך תפריט עריכת צליל, אין אפשרות למחוק שכבה בודדת (Oscillator). כמו כן, אין כפתורי “סולו” או “השתקה” עבור כל שכבה.
                                          התוצאה: עיצוב סאונד קשה ואיטי מאוד. משתמשים אינם יכולים לבודד שכבה במהירות כדי לשמוע אותה לבד (סולו), להשתיק אותה (השתקה) או להסיר אותה לחלוטין (מחק). אנא הוסיפו את הפונקציות הבסיסיות הללו לדף עריכת הצליל

                                          אמנם אין השתקה אבל כן יש סולו
                                          הוא מופיע בצורה גרפית אחרת מהדגמים הקודמים

                                          צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          20

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.8k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר