דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. קורג | korg
  4. באגים ב- PA5X
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

באגים ב- PA5X

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר קורג | korg
61 פוסטים 13 כותבים 1.9k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חובבן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @יעקב-קוט https://www.youtube.com/watch?v=kULFjMtA-M4
    למה לדעתך ליפת יש בצד גם את ה PA4?
    יכול להיות גיבוי לשעת צרה?..

    צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • איש אחדא איש אחד

      @יעקב-קוט בהקשר הזה, אבי דרור אמר בשיר הוא למלך בפרק האחרון שיש אצלו בבית כבר מעל שנה את ה-PA5X והוא לא נוגע בו כי הוא מפחד שהוא יבריז לו באמצע אירוע…

      א.א. מיוזיקא מנותק
      א.א. מיוזיקא מנותק
      א.א. מיוזיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @איש-אחד מענין אותי לראות אותו מדבר עלז ה ,
      אתה זוכר באיזה פרק ואיפה זה נמצא בערך?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חובבן

        @יעקב-קוט https://www.youtube.com/watch?v=kULFjMtA-M4
        למה לדעתך ליפת יש בצד גם את ה PA4?
        יכול להיות גיבוי לשעת צרה?..

        צפונבוןצ מנותק
        צפונבוןצ מנותק
        צפונבון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @חובבן אם היה לו חשש כזה הוא בכלל לא היה משתמש ב- 5. זה כנראה בגלל שהוא לא העביר את כל החומר שלו ל-5 ,או שסתם כך הוא רוצה כלי נוסף כקומה שנייה.

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צפונבוןצ צפונבון

          @חובבן אם היה לו חשש כזה הוא בכלל לא היה משתמש ב- 5. זה כנראה בגלל שהוא לא העביר את כל החומר שלו ל-5 ,או שסתם כך הוא רוצה כלי נוסף כקומה שנייה.

          ח מנותק
          ח מנותק
          חובבן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובבן
          #24

          @יעקב-קוט זהו שזה לא קומה שניה אלא בצד והוא לא נוגע בו
          ולמה שלא כל החומר יהיה על ה - 5?
          הרבה יותר מקום
          ורוק ודאנס רואים בסרטון שהוא מוציא מה - 5, אז מה כבר יכול להיות באורגן השני?

          שאלת אגב - באמת ההמרה ל KST דופקת את הסט?
          יש לי את ה PA MANAGAR אם זה עוזר

          צפונבוןצ הקלידן הצפוניה 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ח חובבן

            @יעקב-קוט זהו שזה לא קומה שניה אלא בצד והוא לא נוגע בו
            ולמה שלא כל החומר יהיה על ה - 5?
            הרבה יותר מקום
            ורוק ודאנס רואים בסרטון שהוא מוציא מה - 5, אז מה כבר יכול להיות באורגן השני?

            שאלת אגב - באמת ההמרה ל KST דופקת את הסט?
            יש לי את ה PA MANAGAR אם זה עוזר

            צפונבוןצ מנותק
            צפונבוןצ מנותק
            צפונבון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @חובבן קודם כל זה שזה בצד ולא למעלה זה לא אומר כלום , י יש כאלו שיותר נוח להם אחד ליד השני מאשר שני קומות, כמו יואלי דיקמן, בני לאופר, ועוד הרבה. וחוץ מזה שגם לפני שנה , כששמואל יפת ניגן עם PA4 וגינוס 2 , הוא שם את הגינוס בצד ולפעמים עבר אליו. אז אתה רואה שהוא מעדיף ככה מ- 2 קומות.
            ומה ששאלת למה שלא כל החומר יהיה על ה-5 מסיבה מאוד פשוטה- כי ההמרה עושה בעיות לסט, ולוקח זמן לסדר את הכל, וחוץ מזה יכול לפעמים יש 2 סטים שמתנגשים אחד עם השני והכי קל ונוח זה פשוט לשים אותם על שני כלים נפרדים. (ספציפית לגבי שמואל יפת אני יודע שיש לו גם סט של אפרים מרקוביץ , וגם סט שלו , והכי קל זה לשים כל אחד על כלי אחד וזהו.)
            לגבי התוכנה -אני לא מכיר אותה, אבל ההגיון אומר שגם בתוכנה דברים ישתבשו, כי הסיבה לשיבושים זה בעיקר אפקטים שונים באורגן עצמו,
            אבל אם יש לך את התוכנה הזו -
            אל תשכח שאנחנו חברים…😊

            ח קלידיםק 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • צפונבוןצ צפונבון

              @חובבן קודם כל זה שזה בצד ולא למעלה זה לא אומר כלום , י יש כאלו שיותר נוח להם אחד ליד השני מאשר שני קומות, כמו יואלי דיקמן, בני לאופר, ועוד הרבה. וחוץ מזה שגם לפני שנה , כששמואל יפת ניגן עם PA4 וגינוס 2 , הוא שם את הגינוס בצד ולפעמים עבר אליו. אז אתה רואה שהוא מעדיף ככה מ- 2 קומות.
              ומה ששאלת למה שלא כל החומר יהיה על ה-5 מסיבה מאוד פשוטה- כי ההמרה עושה בעיות לסט, ולוקח זמן לסדר את הכל, וחוץ מזה יכול לפעמים יש 2 סטים שמתנגשים אחד עם השני והכי קל ונוח זה פשוט לשים אותם על שני כלים נפרדים. (ספציפית לגבי שמואל יפת אני יודע שיש לו גם סט של אפרים מרקוביץ , וגם סט שלו , והכי קל זה לשים כל אחד על כלי אחד וזהו.)
              לגבי התוכנה -אני לא מכיר אותה, אבל ההגיון אומר שגם בתוכנה דברים ישתבשו, כי הסיבה לשיבושים זה בעיקר אפקטים שונים באורגן עצמו,
              אבל אם יש לך את התוכנה הזו -
              אל תשכח שאנחנו חברים…😊

              ח מנותק
              ח מנותק
              חובבן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובבן
              #26

              @יעקב-קוט כתב בבאגים ב- PA5X:

              אבל אם יש לך את התוכנה הזו -
              אל תשכח שאנחנו חברים…

              לרגע לא שוכח…😊 😊 😊
              אם אתה צריך משהו - בכיף…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חובבן

                @יעקב-קוט זהו שזה לא קומה שניה אלא בצד והוא לא נוגע בו
                ולמה שלא כל החומר יהיה על ה - 5?
                הרבה יותר מקום
                ורוק ודאנס רואים בסרטון שהוא מוציא מה - 5, אז מה כבר יכול להיות באורגן השני?

                שאלת אגב - באמת ההמרה ל KST דופקת את הסט?
                יש לי את ה PA MANAGAR אם זה עוזר

                הקלידן הצפוניה מנותק
                הקלידן הצפוניה מנותק
                הקלידן הצפוני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @חובבן
                אשכרה שילמת להם?

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הקלידן הצפוניה הקלידן הצפוני

                  @חובבן
                  אשכרה שילמת להם?

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חובבן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובבן
                  #28

                  @הקלידן-הצפוני למה לא?
                  לדעתי שווה כל שקל
                  הצלחתי להביא את הסט שלי לרמה מטורפת
                  ויש לי כל מקצב וצליל שאי פעם חלמתי עליו בתוך PA1000
                  לא הייתי מגיע לזה בחיים לבד
                  והייתי די טוב בשילוב ידני

                  הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חובבן

                    @הקלידן-הצפוני למה לא?
                    לדעתי שווה כל שקל
                    הצלחתי להביא את הסט שלי לרמה מטורפת
                    ויש לי כל מקצב וצליל שאי פעם חלמתי עליו בתוך PA1000
                    לא הייתי מגיע לזה בחיים לבד
                    והייתי די טוב בשילוב ידני

                    הקלידן הצפוניה מנותק
                    הקלידן הצפוניה מנותק
                    הקלידן הצפוני
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @חובבן כתב בבאגים ב- PA5X:

                    @הקלידן-הצפוני למה לא?
                    לדעתי שווה כל שקל
                    הצלחתי להביא את הסט שלי לרמה מטורפת
                    ויש לי כל מקצב וצליל שאי פעם חלמתי עליו בתוך PA1000
                    לא הייתי מגיע לזה בחיים לבד

                    באמת? למה?

                    בכל אופן, לי זה היה נראה שוד לשלם
                    ובסוף מי שמוכר את המקצבים שלי קנה מעצמו, אז אם אני צריך יש לי אצלו…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צפונבוןצ צפונבון

                      @חובבן קודם כל זה שזה בצד ולא למעלה זה לא אומר כלום , י יש כאלו שיותר נוח להם אחד ליד השני מאשר שני קומות, כמו יואלי דיקמן, בני לאופר, ועוד הרבה. וחוץ מזה שגם לפני שנה , כששמואל יפת ניגן עם PA4 וגינוס 2 , הוא שם את הגינוס בצד ולפעמים עבר אליו. אז אתה רואה שהוא מעדיף ככה מ- 2 קומות.
                      ומה ששאלת למה שלא כל החומר יהיה על ה-5 מסיבה מאוד פשוטה- כי ההמרה עושה בעיות לסט, ולוקח זמן לסדר את הכל, וחוץ מזה יכול לפעמים יש 2 סטים שמתנגשים אחד עם השני והכי קל ונוח זה פשוט לשים אותם על שני כלים נפרדים. (ספציפית לגבי שמואל יפת אני יודע שיש לו גם סט של אפרים מרקוביץ , וגם סט שלו , והכי קל זה לשים כל אחד על כלי אחד וזהו.)
                      לגבי התוכנה -אני לא מכיר אותה, אבל ההגיון אומר שגם בתוכנה דברים ישתבשו, כי הסיבה לשיבושים זה בעיקר אפקטים שונים באורגן עצמו,
                      אבל אם יש לך את התוכנה הזו -
                      אל תשכח שאנחנו חברים…😊

                      קלידיםק מנותק
                      קלידיםק מנותק
                      קלידים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30
                      פוסט זה נמחק!
                      חיים.ג.ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • קלידיםק קלידים

                        פוסט זה נמחק!

                        חיים.ג.ח מנותק
                        חיים.ג.ח מנותק
                        חיים.ג.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים.ג.
                        #31

                        @קלידים
                        ובגנוס יש לו יוחנן נכון ?

                        קלידיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חיים.ג.ח חיים.ג.

                          @קלידים
                          ובגנוס יש לו יוחנן נכון ?

                          קלידיםק מנותק
                          קלידיםק מנותק
                          קלידים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @חיים.ג. כתב בבאגים ב- PA5X:

                          @קלידים
                          וגנוס יש לו יוחנן נכון ?

                          היה לו למשך תקופה קצרה. הוא רצה לנסות ולהשוות. והוא בסוף החליט שהוא נשאר על הקורג

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח מנותק
                            ח מנותק
                            חובבן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @יעקב-קוט סתם שאלה - איך ההמרה של הסטים - אפילו הפנימית - מהדגמים הקודמים ל PA5?
                            עזוב את האפקטים, אפשר לבנות על זה שהסט שלי ילווה אותי הלאה? יהיה שימושי לי?

                            צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חובבן

                              @יעקב-קוט סתם שאלה - איך ההמרה של הסטים - אפילו הפנימית - מהדגמים הקודמים ל PA5?
                              עזוב את האפקטים, אפשר לבנות על זה שהסט שלי ילווה אותי הלאה? יהיה שימושי לי?

                              צפונבוןצ מנותק
                              צפונבוןצ מנותק
                              צפונבון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @חובבן קודם כל מבחינת ההמרה לכאורה לא אמור להיות הבדל בין ההמרה של האורגן להמרה של התוכנה.
                              (ההבדלים ביניהם זה האפשרויות של שילוב וסידור סטים, שלא קיימת באורגן, אבל ההמרה נטו היא אותו דבר)
                              אבל הנקודה היא שזה לא רק אפקטים שונים - הרי יש הרבה מקצבים כמעט ללא אפקטים.
                              זה מנוע סאונד שונה לגמרי,
                              זה כרטיס קול אחר, (ששונה דרסטית מכל הדגמים - כבר כתבתי פה פעם שאם היו משמיעים לי היום בפעם הראשונה ללא היכרות מוקדמת את ה - PA5X ושואלים אותי אם זה ימהה או קורג - הייתי מתלבט קשות…)
                              אגב - מעבדי האפקטים של קורג תמיד פיגרו משמעותית אחרי ימהה, אבל ב- PA5X הם עשו קפיצה אדירה בנושא…
                              אז כל זה גורם שהכול נשמע אחרת- לטוב ולמוטב… כלומר שאפילו באותו מקצב יכול להיות (וככה קרה לי) שווריאציה 1 נשמעת יותר טוב אחרי ההמרה, ווריאציה 2 נשמעת רע…
                              למה? ככה… עובדה. אפילו באלאנס השתבש לי בהרבה מקצבים. תכלס יהיה לך הרבה עבודה עד שהכווול ישב כמו שצריך.
                              (לא אומר לבנות מחדש, אבל תצטרך לערוך קלות כמעט את כל המקצבים)

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צפונבוןצ צפונבון

                                @חובבן קודם כל מבחינת ההמרה לכאורה לא אמור להיות הבדל בין ההמרה של האורגן להמרה של התוכנה.
                                (ההבדלים ביניהם זה האפשרויות של שילוב וסידור סטים, שלא קיימת באורגן, אבל ההמרה נטו היא אותו דבר)
                                אבל הנקודה היא שזה לא רק אפקטים שונים - הרי יש הרבה מקצבים כמעט ללא אפקטים.
                                זה מנוע סאונד שונה לגמרי,
                                זה כרטיס קול אחר, (ששונה דרסטית מכל הדגמים - כבר כתבתי פה פעם שאם היו משמיעים לי היום בפעם הראשונה ללא היכרות מוקדמת את ה - PA5X ושואלים אותי אם זה ימהה או קורג - הייתי מתלבט קשות…)
                                אגב - מעבדי האפקטים של קורג תמיד פיגרו משמעותית אחרי ימהה, אבל ב- PA5X הם עשו קפיצה אדירה בנושא…
                                אז כל זה גורם שהכול נשמע אחרת- לטוב ולמוטב… כלומר שאפילו באותו מקצב יכול להיות (וככה קרה לי) שווריאציה 1 נשמעת יותר טוב אחרי ההמרה, ווריאציה 2 נשמעת רע…
                                למה? ככה… עובדה. אפילו באלאנס השתבש לי בהרבה מקצבים. תכלס יהיה לך הרבה עבודה עד שהכווול ישב כמו שצריך.
                                (לא אומר לבנות מחדש, אבל תצטרך לערוך קלות כמעט את כל המקצבים)

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חובבן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                @יעקב-קוט תודה רבה!!!
                                יש היגיון כי לכאורה הכרטיס קול משנה את המיקס
                                השאלה היא האם בסוף אתה מרוצה מהתוצאה.

                                שאלה אחרונה בקשר לטומן - אתה זוכר להגיד כמה בדיוק התוספות ששילמת מעבר למע"מ?
                                אני רוצה לדעת למה להכין את עצמי…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המוזיקאי הרוסיה מנותק
                                  המוזיקאי הרוסיה מנותק
                                  המוזיקאי הרוסי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  יש לי קורג PA5 ולא כ"כ מסתדר עם זה…
                                  איך עושים שבלחצנים של הצלילים (בצד ימין למטה בארגן) ידלק מיד צליל מסוים ולא יפתח לי במסך לבחור איזה צליל
                                  (כשבמסך פתוח המקצבים, ועכשיו זה צליל של כינור ואני רוצה לעבור לבראס שמיד כשאני לוחץ בראס בלחצן לא במסך ידלק בראס מסוים שאני אהב ולא שאני יצטרך ללחוץ שוב במסך וגם שהמסך ישאר דלוק על המקצבים ולא יעבור אוטומטי לצלילים)

                                  צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המוזיקאי הרוסיה המוזיקאי הרוסי

                                    יש לי קורג PA5 ולא כ"כ מסתדר עם זה…
                                    איך עושים שבלחצנים של הצלילים (בצד ימין למטה בארגן) ידלק מיד צליל מסוים ולא יפתח לי במסך לבחור איזה צליל
                                    (כשבמסך פתוח המקצבים, ועכשיו זה צליל של כינור ואני רוצה לעבור לבראס שמיד כשאני לוחץ בראס בלחצן לא במסך ידלק בראס מסוים שאני אהב ולא שאני יצטרך ללחוץ שוב במסך וגם שהמסך ישאר דלוק על המקצבים ולא יעבור אוטומטי לצלילים)

                                    צפונבוןצ מנותק
                                    צפונבוןצ מנותק
                                    צפונבון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #37

                                    @יצחק-א.-לנדאו אתה כותב ממש לא ברור… אם הבנתי נכון את כל המלל הזה אז זה הכפתור הזה - הוא מחליף ממצב רגיל (המצב שבו נפתח תיקייה בלחיצה)
                                    למצב מועדפים (שבו לא נפתח כלום ורק הצליל מוחלף לצליל המועדף)
                                    כדי להגדיר את הצלילים המועדפים, תלחץ לחיצה ארוכה על אחד הכפתורים, כשמצב מועדפים פועל.ef3fd6a4-3616-4f62-81ac-fdcba89fcde7-image.png
                                    כל המשתמשים פה מאוד משתדלים לעזור ולענות על שאלות לכל מי שצריך, אבל אני חושב שאם מישהו כותב בצורה מאוד מבולבלת, בלי פיסוק, ועם שגיאות שמקשות על ההבנה - אז מטבע הדברים לא יענו לו… נקודה למחשבה… (סליחה על החריפות…😁 )
                                    תשתדל.

                                    א.א. מיוזיקא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    1
                                    • הקלידן הצפוניה מנותק
                                      הקלידן הצפוניה מנותק
                                      הקלידן הצפוני
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #38

                                      @יעקב-קוט
                                      להלן באגים שקרו לי:
                                      לאחר מעבר בין מקצבים (בערך דף וחצי אחד אחרי השני) האורגן נתקע ושום דבר לא עזר למעט הוצאת הכבל
                                      בתיכנות בערוץ שיש עליו סיידצ’אן כל עוד לא מפעילים את ההקלטה א’'א לשמוע את הצליל (אולי בגלל שה0 ב1.1.0 משפיע עליו)

                                      ועוד באגים, אבל מסוג שונה…
                                      המרתי את הסט שלי מPA 700 ל5X
                                      ונוצר שם פער אדיר בין המקור לבין ההמרה ( כנראה גם בגלל האפקטים)
                                      שלא לדבר שהקיקים האלקטרונים שלי עושים שם פיצוצים חבל על הזמן עד כדי כך שנאלצתי להנמיך בסטינג את הוולים של התופים הכללי ל80 (במקום 127).
                                      שלא לדבר על מקצבים מסויימיםשבמעבר בין ווריאציות כל הסאונד נתקע ואין דרך לעצור את זה חוץ מלהוציא מהחשמל…
                                      זהו בינתיים, שאני אזכר בעוד אני אכתוב…

                                      ואגב זה שרשור רק לבאגים או גם שאלות?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יודע נגןי מנותק
                                        יודע נגןי מנותק
                                        יודע נגן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #39

                                        אני המרתי מה600 וכן גם מה700 לx5 והכל בסדר, וגם אין לי בכלל תקיעות, זה כנראה תלוי בגירסת ההפעלה.

                                        הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יודע נגןי יודע נגן

                                          אני המרתי מה600 וכן גם מה700 לx5 והכל בסדר, וגם אין לי בכלל תקיעות, זה כנראה תלוי בגירסת ההפעלה.

                                          הקלידן הצפוניה מנותק
                                          הקלידן הצפוניה מנותק
                                          הקלידן הצפוני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #40

                                          @בנימין-בצלאל
                                          גרסה אחרונה
                                          ולהבא תתייג את מי שאתה פנה אליו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          20

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.8k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר