יוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!
-
@natinati תודה רבה!
@שלום-צוקר קודם כל תודה רבה!, דבר שני רק עכשיו באמת כשיצא הרמיקס לצערי שמתי לב לזה, הווקאל הגיע אלי כבר אחרי פרוסס של יוחנן, ולא חשבתי על להוסיף לו ריוורב, נדע לפעם הבאה. -
ל לוי ל התייחס לנושא זה
-
@לוי-ל
ממש יפה!
הלוואי וכל מי שהיה אומר שהוא עשה ‘רמיקס’ זה היה נשמע ככה.
לצערי רוב הרמיקסים, נשמעים יותר דומים לחגיגת חפלה מאשר לשיר כיף ונעים לאוזן. -
@el-m תודה רבה!
@מוזיקה-ללב תודה רבה!, נכון מאוד, חשוב לדעת שרק בארץ כל בן אדם שלישי לוקח קיק בס, אקורדים ולופ דרבוקות ולא מתבייש להעלות את הזבל הנ"ל ליוטיוב תחת השם “רמיקס”, ועוד לקרוא לעצמו בכלל DJ. בעולם, הרמיקסים מפותחים מאוד וכל שיר מפורסם מקבל רמיקס בהמון זאנ’רים שונים ומשונים, כשלרוב הרבה מתעלים על המקור, ברוקס נניח שעוסק בזאנ’ר הפיוצ’ר באונ’ס עשה בעבר כשנים או שלוש רמיקסים רשמים למרטין גריקס. -

יוטיוב -
https://www.youtube.com/watch?v=wpXJmv504Pcלהאזנה באיכות גבוהה -
היה כדאי - Levi’s Remix.wavלהאזנה בMP3 -
היה כדאי - Levi’s Remix.mp3ישר כוח ל @יוחנן-בלייך ורועי לביא על העברת הווקאלים ושיתוף הפעולה!
@לוי-ל פשוט כיף להקשיב!!, מדהים!!
השילוב במיקס בין ה EDM הכבד עם וואקאל,עבד מדהים!!! -

יוטיוב -
https://www.youtube.com/watch?v=wpXJmv504Pcלהאזנה באיכות גבוהה -
היה כדאי - Levi’s Remix.wavלהאזנה בMP3 -
היה כדאי - Levi’s Remix.mp3ישר כוח ל @יוחנן-בלייך ורועי לביא על העברת הווקאלים ושיתוף הפעולה!
@לוי-ל
מדהים ביותר רואים שהשקעת את הנשמה שיצא טוב גם נשמע מאוד עדכני עם סאונד של היום --אליפות
למרות שאישית הרגשתי שהיה נכון שיהיה קצת פחות טרנסי מהדהד ולבחור אקורדים שיתנו יותר עומק ללחן
אבל קטונתי מלתת עצות כי הטעם שלי קצת מיושן והלואי עלי שליטה כזו בתוכנות ובזאנר הזה -
@el-m תודה רבה!
@מוזיקה-ללב תודה רבה!, נכון מאוד, חשוב לדעת שרק בארץ כל בן אדם שלישי לוקח קיק בס, אקורדים ולופ דרבוקות ולא מתבייש להעלות את הזבל הנ"ל ליוטיוב תחת השם “רמיקס”, ועוד לקרוא לעצמו בכלל DJ. בעולם, הרמיקסים מפותחים מאוד וכל שיר מפורסם מקבל רמיקס בהמון זאנ’רים שונים ומשונים, כשלרוב הרבה מתעלים על המקור, ברוקס נניח שעוסק בזאנ’ר הפיוצ’ר באונ’ס עשה בעבר כשנים או שלוש רמיקסים רשמים למרטין גריקס.@לוי-ל כתב ביוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!:
חשוב לדעת שרק בארץ כל בן אדם שלישי לוקח קיק בס, אקורדים ולופ דרבוקות ולא מתבייש להעלות את הזבל הנ"ל ליוטיוב תחת השם “רמיקס”, ועוד לקרוא לעצמו בכלל DJ.
באמת מעניין.
אולי מישהו יכול להחכים אותנו ולתרגם לנו מהמילון את המונח ‘רמיקס’.
אולי זה יעזור להבין את הענין. -
@מייבין-באקורדים תודה רבה!, באמת יצא טוב ב"ה
@אילן-פ תודה רבה!, ניסיתי פשוט לבחור מהלך אקורדים טוב.
@מוזיקה-ללב זה אכן נושא מעניין, מילונית, רמיקס הוא “גרסה מחודשת ליצירה קיימת, לרוב שיר, המותאמת לסגנון חדש או נועדה לשפר את איכות ההאזנה, במיוחד לרחבות ריקודים”, בכל אופן, זהו לא הנושא כאן. -
@מייבין-באקורדים תודה רבה!, באמת יצא טוב ב"ה
@אילן-פ תודה רבה!, ניסיתי פשוט לבחור מהלך אקורדים טוב.
@מוזיקה-ללב זה אכן נושא מעניין, מילונית, רמיקס הוא “גרסה מחודשת ליצירה קיימת, לרוב שיר, המותאמת לסגנון חדש או נועדה לשפר את איכות ההאזנה, במיוחד לרחבות ריקודים”, בכל אופן, זהו לא הנושא כאן.@לוי-ל כתב ביוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!:
רמיקס הוא “גרסה מחודשת ליצירה קיימת, לרוב שיר, המותאמת לסגנון חדש או נועדה לשפר את איכות ההאזנה, במיוחד לרחבות ריקודים”
יפה מאד!
משום מה המילה ‘רמיקס’ נהפכה לשם נרדף לשיר רגוע שהופכים אותו לשיר קצבי ודופק
בקיצער אני פונה מכאן לכל מי שמחפש פירסום בתור דיג’יי: אל תקחו שירים שקטים לתת להם ביטים ואלקטרוני מעצבן.
חפשו לכם בבקשה דרך אחרת להתפרסם! -
@מוזיקה-ללב אני בעד לעשות דברים כאלה(שיר לרגוע לקצבי), אבל צריך לדעת לעשות את זה נכון, ולא להפוך את זה לחפלת דרבוקות, יש היום דיג’ים בעולם שעושים דברים כאלה בצורה גאונית(מלודיק הארדסטייל נניח) ויש כאלה שפחות כמו אצלנו…