דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. קלידים - כללי
  4. הקלידנים 3
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

הקלידנים 3

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים - כללי
51 פוסטים 17 כותבים 348 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יודלה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #28

    בהמשך לנושאים שנידונו פה על תוכניות הריאלטי השונות, לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

    הטופ שבמתמחיםה Studio BitS 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י יודלה

      בהמשך לנושאים שנידונו פה על תוכניות הריאלטי השונות, לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

      הטופ שבמתמחיםה מנותק
      הטופ שבמתמחיםה מנותק
      הטופ שבמתמחים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #29

      @יודלה לא נראה לי כי כמה כבר גיטריסטים יש זה לא מתקרב לכמות של הקלידנים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י יודלה

        בהמשך לנושאים שנידונו פה על תוכניות הריאלטי השונות, לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

        Studio BitS מנותק
        Studio BitS מנותק
        Studio Bit
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #30

        @יודלה כתב בהקלידנים 3:

        לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

        ברווווור שכן
        יכול להיות מעניין
        אקורדים, ליווי, אילטור, עיצוב של גיטרה.
        2 נקודות קטנות
        1.אני חושב שאין לזה ביקוש ביומיום כמו זמר אורגניסט מלחין -ואז אין רייטינג
        2. יכול להיות משעמם טיפה צריך להיות כישרון באמת טוב

        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • Studio BitS Studio Bit

          @יודלה כתב בהקלידנים 3:

          לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

          ברווווור שכן
          יכול להיות מעניין
          אקורדים, ליווי, אילטור, עיצוב של גיטרה.
          2 נקודות קטנות
          1.אני חושב שאין לזה ביקוש ביומיום כמו זמר אורגניסט מלחין -ואז אין רייטינג
          2. יכול להיות משעמם טיפה צריך להיות כישרון באמת טוב

          מייבין באקורדיםמ מנותק
          מייבין באקורדיםמ מנותק
          מייבין באקורדים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #31

          @Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
          ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
          השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
          זה-יהיה באמת מעניין

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • Studio BitS מנותק
            Studio BitS מנותק
            Studio Bit
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #32

            @מייבין-באקורדים
            אהבתי
            לא יודע אם ברמה של מיקס ומאסטר כי זה משו אחר
            אבל כן תחרות של מפיקים

            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Studio BitS Studio Bit

              @מייבין-באקורדים
              אהבתי
              לא יודע אם ברמה של מיקס ומאסטר כי זה משו אחר
              אבל כן תחרות של מפיקים

              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #33

              @Studio-Bit אתה תגיע לזה?
              (כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
              מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)

              Studio BitS SHLNXS 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                @Studio-Bit אתה תגיע לזה?
                (כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
                מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)

                Studio BitS מנותק
                Studio BitS מנותק
                Studio Bit
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #34

                @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                אתה תגיע לזה?

                חחחח לא אני לא מפיק
                מי מתאים להיות שופט? שאלה קשה מאד כל אחד הוא טופ בסגנון שלו
                אני הייתי בוחר 4 מקצוענים ועוד 2 לא ברמה גבוהה (מוזיקלים נחמדים) ועליהם הייתי מסתמך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😊
                0
                • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                  @Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
                  ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                  השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
                  זה-יהיה באמת מעניין

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  המנגן 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #35

                  @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                  @Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
                  ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                  השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
                  זה-יהיה באמת מעניין

                  אפשר לעשות את זה כאן באתר
                  זה יהיה באשכול נפרד
                  שכמה מפיקים מכאן יהיו השופטים, אם אפשרות דירוג של השומעים
                  אולי גם אפשר לעשות תחרות הקלידנים כאן באתר ?
                  @המוזיקאי מה אתה אומר ?
                  @איש-אחד ?

                  Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה המנגן 1

                    @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                    @Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
                    ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                    השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
                    זה-יהיה באמת מעניין

                    אפשר לעשות את זה כאן באתר
                    זה יהיה באשכול נפרד
                    שכמה מפיקים מכאן יהיו השופטים, אם אפשרות דירוג של השומעים
                    אולי גם אפשר לעשות תחרות הקלידנים כאן באתר ?
                    @המוזיקאי מה אתה אומר ?
                    @איש-אחד ?

                    Studio BitS מנותק
                    Studio BitS מנותק
                    Studio Bit
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #36

                    @המנגן-1 כתב בהקלידנים 3:

                    אפשר לעשות את זה כאן באתר

                    האתר הזה אין לו מספיק חשיפה (ומימון) בשביל להרים כזה פרויקט.
                    מה שיש כאן עד עכשיו של שיתוף התוצר זה מעולה, אבל לדעתי צריך יותר.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                      @Studio-Bit אתה תגיע לזה?
                      (כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
                      מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)

                      SHLNXS מנותק
                      SHLNXS מנותק
                      SHLNX
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
                      #37

                      @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                      מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)

                      אני חושב שלתחרות הפקה צריך שופטים שהם מולטי ז’אנרים כמו קליין ברי, שריקי, שמואל כהן, איתמר שקדי…

                      (שימו לב ש 3 מתוך ה 4 שהזכרתי, עובדים צמוד עם אלחנן אלחדד - הבן אדם יודע עם מי לעבוד!)

                      "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

                      חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • SHLNXS SHLNX

                        @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                        מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)

                        אני חושב שלתחרות הפקה צריך שופטים שהם מולטי ז’אנרים כמו קליין ברי, שריקי, שמואל כהן, איתמר שקדי…

                        (שימו לב ש 3 מתוך ה 4 שהזכרתי, עובדים צמוד עם אלחנן אלחדד - הבן אדם יודע עם מי לעבוד!)

                        חכם_בלילהח מנותק
                        חכם_בלילהח מנותק
                        חכם_בלילה
                        SynthMaster
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #38

                        @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                        אני אומר תחרות המתכנתים.
                        ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                        הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקים

                        אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט

                        @Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:

                        אבל כן תחרות של מפיקים

                        בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
                        יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבור

                        לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

                        אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו

                        לוי לל Studio BitS 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                          @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                          אני אומר תחרות המתכנתים.
                          ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                          הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקים

                          אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט

                          @Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:

                          אבל כן תחרות של מפיקים

                          בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
                          יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבור

                          לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

                          אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו

                          לוי לל מנותק
                          לוי לל מנותק
                          לוי ל
                          SynthMaster
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #39

                          @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                          אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט

                          נכון, פשוט בדיחה להשוות בין מיקס במחשב לבין מיקס באורגן.

                          חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • לוי לל לוי ל

                            @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                            אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט

                            נכון, פשוט בדיחה להשוות בין מיקס במחשב לבין מיקס באורגן.

                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילה
                            SynthMaster
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #40

                            @לוי-ל לא רק במיקס, גם בעצם ההפקה עצמה

                            מפיק לא מוגבל לערוצים מתכנת כן
                            מפיק לא מוגבל בסאונדים מתכנת כן
                            וכן על זו הדרך…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                              @מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:

                              אני אומר תחרות המתכנתים.
                              ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
                              הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקים

                              אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט

                              @Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:

                              אבל כן תחרות של מפיקים

                              בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
                              יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבור

                              לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?

                              אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו

                              Studio BitS מנותק
                              Studio BitS מנותק
                              Studio Bit
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #41

                              @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                              בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…

                              לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
                              ולכן:
                              1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד🙄) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
                              2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)

                              חכם_בלילהח לוי לל 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • Studio BitS Studio Bit

                                @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                                בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…

                                לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
                                ולכן:
                                1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד🙄) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
                                2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)

                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילה
                                SynthMaster
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #42

                                @Studio-Bit ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?

                                Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                  @Studio-Bit ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?

                                  Studio BitS מנותק
                                  Studio BitS מנותק
                                  Studio Bit
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                                  #43

                                  @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                                  ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?

                                  יותר מכל תוכנית אחרת זה חתיכת כשרון. וכמובן שיהיה שיתוף מסך של המתמודד והוא יצטרך להראות מה הוא עשה אחרת זה לא שווה כלום
                                  אפילו הפקה של שיר עם תווים. אלו הטאלנטים האמיתיים

                                  חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Studio BitS Studio Bit

                                    @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                                    ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?

                                    יותר מכל תוכנית אחרת זה חתיכת כשרון. וכמובן שיהיה שיתוף מסך של המתמודד והוא יצטרך להראות מה הוא עשה אחרת זה לא שווה כלום
                                    אפילו הפקה של שיר עם תווים. אלו הטאלנטים האמיתיים

                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילה
                                    SynthMaster
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #44

                                    @Studio-Bit ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
                                    ומספיק אנשים ירשמו?

                                    Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                      @Studio-Bit ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
                                      ומספיק אנשים ירשמו?

                                      Studio BitS מנותק
                                      Studio BitS מנותק
                                      Studio Bit
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #45

                                      @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                                      ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
                                      ומספיק אנשים ירשמו?

                                      אותי יותר מעניין כרגע מי יהיו השופטים שיפוט גרוע זה אסון

                                      חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Studio BitS Studio Bit

                                        @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                                        בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…

                                        לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
                                        ולכן:
                                        1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד🙄) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
                                        2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)

                                        לוי לל מנותק
                                        לוי לל מנותק
                                        לוי ל
                                        SynthMaster
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #46

                                        @Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:

                                        אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד

                                        הלוואי, תחרות ממקססים זה חלום מבחינתי…
                                        הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000”

                                        Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Studio BitS Studio Bit

                                          @חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:

                                          ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
                                          ומספיק אנשים ירשמו?

                                          אותי יותר מעניין כרגע מי יהיו השופטים שיפוט גרוע זה אסון

                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          SynthMaster
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #47

                                          @Studio-Bit לפני השופטים צריך לראות שיש ביקוש וקהל…

                                          Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          2

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.9k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר