דילוג לתוכן

תוכנה | DAW

כאן המקום לקרוא ולדון בכל מה שקשור לתוכנות הdaw - תוכנות הפקת האודיו.

550 נושאים 6.8k פוסטים
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

קטגוריות משנה


  • מדריכים להפקה מוזיקלית: הקלטה, עריכה, מיקס ומאסטרינג.

    49 708
    49 נושאים
    708 פוסטים
    moshe vasmanM
    יש קיבלתי
  • חולקים ידע, פותרים בעיות ומסייעים זה לזה בכל הקשור לתוכנות מחשב מסוג DAW.

    352 4k
    352 נושאים
    4k פוסטים
    Yosef GiladiY
    אפשר עם RekordBox DJ Android
  • 55 נושאים
    940 פוסטים
    רה מינורר
    @מוישי-0 הבעיה היא לא בפריצה, עד כמה שאני מבין הבעיה היא שדוריקו לא מצליחה לפתוח את מנהל ההפעלה של שטיינברג (steinberg activation manager) כי כשקיובייס כבר פתוח - דוריקו נפתח בלי בעיות [image: 1782307192191-4017a6f2-34e2-4793-ac50-96a9e91fed34-image.png]
  • זה הגיוני??

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    295 צפיות
    לוי לל
    @מייבין-באקורדים כתב בזה הגיוני??: חוץ מזה סולמות בודקים לפני זה… מדויק מאוד כשמכינים עיבוד ומתכננים שיהיה לזמר מסוים חובה לבדוק שמתאים לו מבחינת טונים
  • AIVA - בעיות עם נטפרי עזרה בבקשה!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    82 צפיות
    אין תגובות
  • אחרי התקנת קיובייס...

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    100 צפיות
    חולםח
    וודאי זה תוכנה על מחשב ללא קשר לאינטרנט
  • פנדר סטודיו פרו

    18
    2 הצבעות
    18 פוסטים
    348 צפיות
    לוי לל
    שימו לב! לפני שאתם משדרגים @חכם_בלילה @יוחנן-בלייך פנדר סטודיו לא תומכת בVST2 בכלל! עריכה: באתר אומנם כתוב שהיא בכלל לא תומכת אבל כשניסיתי לפתוח פלאגין VST2 זה נפתח בהצלחה: [image: 1768903423995-cf7fd55a-6fb2-4c29-9eac-969eeb4979cc-image.png]
  • FabFilter Pro-C3 יצא!!!

    12
    5 הצבעות
    12 פוסטים
    253 צפיות
    Hagai HabaniH
    @Studio-Bit נכון, אבל עכשיו התווסף גם ה-Pro-C3 אגב, בדיוק קניתי את Pro-C2 במהלך מבצעי סוף שנה. כשהם הכריזו על העדכון קצת התבאסתי שאני צריך להוסיף 60 יורו… קיצר, קיבלתי מהם מייל שמגיע לי העדכון בחינם.
  • תוכנה לניקוי רעשים מהקלטה קולית

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    200 צפיות
    מ
    @SHLNX תודה אני צריך משהו הכי פשוט, פשוט יש לי הקלטות שהוקלטו במקומות עם רעש, לאורך ההקלטה יש מידי פעם רעשים, אני לא צריך ניקוי יסודי לכל ההקלטה אלא יותר להפחית רעשים חזקים שיש מידי פעם. שיהיה איכשהוא נעים באוזן לשמוע את זה. אני ממש לא מבין בתוכנות, אם יש כלי שמיועד ספציפית לניקוי רעשים, זה הכי פשוט וטוב לי, אם יש רק כלים כאלו בתוך תוכנות מסועפות ומורכבות, נראה לי פחות מתאים.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    25 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    14 צפיות
    אין תגובות
  • קיובייס או FL סטודיו?

    55
    0 הצבעות
    55 פוסטים
    2k צפיות
    לוי לל
    @יחיאל-סגל אני לא טוען שהיא גרועה אני טוען שהטענה שקיובייס פחות טובה לEDM היא לא נכונה
  • שאלה לגבי יצירת רמיקס

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    959 צפיות
    איש אחדא
    @מעבד-צעיר, לתשומת ליבך תקנה 17 בתקנון הפורום: הערך המוסף של פורום זה טמון בניסיון והידע האישי של כל משתמש. כדי לספק לשואל את התשובה המדויקת ביותר, אנו מבקשים מהמשתמשים להסתמך על הידע והניסיון שלהם ולא על תוצאות מחיפוש במנועי בינה מלאכותית. במידה והשואל ירצה להסתמך על GPT ודומיו - הרי הוא יוכל לעשות זאת בעצמו. ולכן - התשובות בפורום צריכות להיות מבוססות על ניסיון אישי. בתקווה להבנה!
  • תסמונת העדר בתוכנות אודיו

    25
    3 הצבעות
    25 פוסטים
    792 צפיות
    SHLNXS
    @איש-אחד כתב בתסמונת העדר בתוכנות אודיו: אגב, באותו עניין שדובר לעיל, התפרסם כעת סקופ מתוך מיקס לדיסק הקרוב של שמוליק קליין (אין לי מושג מי הממקסס), והוא יושב על לא יאוחר מקיובייס 11. למה??? [image: 1763861259645-9eeceaad-4b65-4ae4-8330-b8f72f5936e7-image.png] זה נראה כמו יניב בלאס, אם כן, הוא באמת לא עידכן את הקיובייס שלו ויש סיבה לזה (לא אפרט), אבל הוא לרוב גם מקבל ערוצים ולא פרוייקט, ככה שזה לא כ"כ משנה לו.
  • טמפלט של פלאגין הBBC לקיובייס

    13
    3 הצבעות
    13 פוסטים
    552 צפיות
    לוי לל
    @רה-מינור הצלחתי לאתר את הקובץ! הורדתי אותו סידרתי בו כמה בעיות והנה לך: bbc-templet.cpr
  • תוכנה

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    290 צפיות
    איש אחדא
    @יונתן-נחמן-לוי זה יורד כקובץ דחוס בפורמט RAR. ווינדוס לא יודע לפתוח את זה. תוריד את תוכנת winrar (נסיון חינמי ל-40 יום, או שתמצא פרוץ… ) ותחלץ דרכה.
  • נושא זה נמחק!

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    67 צפיות
  • בעייה עם סאונד מלוכלך

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    475 צפיות
    Studio BitS
    @Yossile כתב בבעייה עם סאונד מלוכלך: התגובה שלך משום מה חסומה בנטפרי. אצלינו שואלים מה כתבת שככה עצבנת את הרובוט של נטפרי ס’'ה כתבתי שיש שכבה נוספת של רעש לבן ביחד השכבה של הליד…
  • לאוורר את הסאונד - אשמח שתגלו לי את הסוד

    8
    7 הצבעות
    8 פוסטים
    478 צפיות
    לוי לל
    @קורג-PA-4X אפשר על כל ערוץ ואפשר על כל הפרויקט בערוץ הSTEREO OUT צריך להשתמש בזה בצורה זהירה אם אתה שם על כל הפרויקט כדי לא להרוס את הסאונד
  • הקלטת גיטרה למחשב

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    334 צפיות
    מקלדתמ
    @shlomo כן. אתה פשוט גורר את הפלייבק לתוך התוכנה, ומקליט רצועה נוספת של מה שאתה צריך, יכול לחתוך להוסיף אפקטיים בסיסיים. יש גירסאות בעברית מלאה וחינמיות. ממש פשוט. טוב להתחלה. ובהמשך תעבור למשהו יותר רציני. אני אישית אוהב את פרוטי לופס. אבל כדי להתחיל עם קיובייס לפני. יש להבדיל, קיובייס ופרוטי לופס הם תוכנות DAW מורכבות. אודיו סיטי זו תוכנת הקלטה.
  • סונו AI באינטרנט מסונן

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    324 צפיות
    massiasM
    בנטפרי חסום
  • אבלטון לייב - בדיקת התעניינות

    36
    3 הצבעות
    36 פוסטים
    2k צפיות
    ל
    @Hagai-Habani לא הבנתי מ הצריך לעשוץ והמידיליברי אינסטל לא עובד לי
  • להפוך ערוץ מונו לסטריאו!

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    988 צפיות
    א.א. מיוזיקא
    @איש-אחד התכוונתי איך כל צליל בפסנתר נשמע סטריאו ,הרי זה הקלטה אחת ,ועל זה הוא ענה לי שמדובר בשתי מיקרופונים וכו …

3

מחובר

3.7k

משתמשים

3.1k

נושאים

51.8k

פוסטים