דילוג לתוכן

תוכנה | DAW

כאן המקום לקרוא ולדון בכל מה שקשור לתוכנות הdaw - תוכנות הפקת האודיו.

550 נושאים 6.8k פוסטים
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

קטגוריות משנה


  • מדריכים להפקה מוזיקלית: הקלטה, עריכה, מיקס ומאסטרינג.

    49 708
    49 נושאים
    708 פוסטים
    moshe vasmanM
    יש קיבלתי
  • חולקים ידע, פותרים בעיות ומסייעים זה לזה בכל הקשור לתוכנות מחשב מסוג DAW.

    352 4k
    352 נושאים
    4k פוסטים
    Yosef GiladiY
    אפשר עם RekordBox DJ Android
  • 55 נושאים
    940 פוסטים
    רה מינורר
    @מוישי-0 הבעיה היא לא בפריצה, עד כמה שאני מבין הבעיה היא שדוריקו לא מצליחה לפתוח את מנהל ההפעלה של שטיינברג (steinberg activation manager) כי כשקיובייס כבר פתוח - דוריקו נפתח בלי בעיות [image: 1782307192191-4017a6f2-34e2-4793-ac50-96a9e91fed34-image.png]
  • SpectraLayers 12

    11
    1
    3 הצבעות
    11 פוסטים
    653 צפיות
    איש אחדא
    @שייע-מושקוביץ האמת שאין בזה צורך, כי כבר כתבתי בעבר שכל התוכנות של סטיינברג עובדות עם אותה פריצה.
  • בעיה בהורדה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    214 צפיות
    איש אחדא
    @מאיר-מיוזיק איזו תוכנה? ייתכן שהגדרת בטעות לווינדוס שסוג קובץ מסוים ייפתח באמצעות FL. כנס למאפיינים של הקובץ ובטל את ההגדרה הזו.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    15 צפיות
    אין תגובות
  • איך מתקנים קובץ הקלטה פגום

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    140 צפיות
    אין תגובות
  • תוכנת Cakwalk

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    174 צפיות
    אין תגובות
  • KORG PA MANAGER פרוץ

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    514 צפיות
    קורג PA 4Xק
    @למדן כתב בKORG PA MANAGER פרוץ: אני קניתי אם אתה צריך משהו אשמח לעזור, סליחה על ההקפצה אשמח ליצור איתך קשר לגבי חיבור סטים תודה! (אני לא רואה מייל בפרופיל) אגב אני רואה פה בקישור AP MANAGAR פרוץ משום מה אני לא מצליח להוריד
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    5 צפיות
  • עזרה בסטודיו וואן

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    224 צפיות
    הגיטריסטה
    @לוי-ל כתב בעזרה בסטודיו וואן: ללחוץ קונטרול ולהקטין את השניות והפרויקט עם הגלגלת של העכבר (גם בFL סטודיו) אני חושב שאתה צריך פשוט ללחוץ גם על שיפט כלומר ctrl + shift + גלגלת עכבר עריכה: אויש, אני רואה שכתבו כבר…
  • המרת מידי תופים לתווים למתופף

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    670 צפיות
    Studio BitS
    @kobi-man עולם המידי נמצא כיום מאד קרוב לעולם התווים ניתן לכתוב הכל ארטיקולציות ודינמיקה… כך שזה לא בעיה להמיר לתווים (אולי סימני חזרה צריך לעשות כי אין את זה במידי…) אבל הבנתי את הכיוון שלך בהצלחה… [image: 1745254224141-d51ab5ca-5dd6-4036-81cb-b83d3857c2eb-image-resized.png]
  • לוגי'ק פרו לווינדוס

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    201 צפיות
    Hagai HabaniH
    @לוי-ל עד כמה שידוע לי שלא.
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    21 צפיות
  • UJAM Sparkle 2

    56
    6 הצבעות
    56 פוסטים
    1k צפיות
    שייע מושקוביץש
    https://getintopc.com/?s=UJAM יש פה הרבה דברים שלהם
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    13 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    21 צפיות
  • איך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    462 צפיות
    SHLNXS
    @Studio-Bit כתב באיך אתם עורכים את הווקאל שיישב בדיוק על הביט: הSync VX החדש של Waves מתיימר לעשות את זה בצורה מעניינת אם יש לך את השירה של השיר המקורי בWawes טוענים שהכלי הזה יכול לעזור (אישית עשיתי את זה והוא נתן לי 80 אחוז דיוק) אני כבר שנים משתמש בווקאליין (אותו עיקרון של ה Sync VX החדש) כשיש צורך, ולפעמים זה מציל חיים…
  • Pigments by Arturia

    5
    3 הצבעות
    5 פוסטים
    246 צפיות
    איש אחדא
    @לוי-ל יש לך כאן. למרות שהאתר הזה לא מדי מעודכן בגירסאות בדר"כ (למשל בשבוע שעבר הם עדכנו את סטודיו וואן 6 וכתבו על זה 2025, כשאנו כבר אוחזים זה כחצי שנה בסטודיו וואן 7…) הפעם זו הגירסה העדכנית.
  • איך מטעינים דגימות לסרום? אפשר בכלל?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    179 צפיות
    YossileY
    @המוזיקאי שם מדובר על פריסטים שמיועדים לסרום ו @מקלדת ביקש לדעת אם אפשר להכניס סתם קבצי אודיו.
  • מה זה כרטיס קול? דחוף!

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    718 צפיות
    איש אחדא
    @Studio-Bit כתב במה זה כרטיס קול? דחוף!: תפרט תעלה צילום מסך תעזור לנו לעזור לך. @יהודה-הילמן כתב במה זה כרטיס קול? דחוף!: @Benaya איך מצלמים מסך ותסביר למה אתה מתכווין? וינדוס +שיפט+S. ואח"כ תיכנס בהודעות של וינדוס (הריבוע בתחתית המסך בצד שמאל), שם יהיה לך חלון של התמונה, כנס אליו ותלחץ קונטרול C, וכאן בפורום קונטרול V. (וינדוס זה הכפתור עם הריבועים שנמצא בצד שמאל למטה במקלדת). בכל אופן, לענייננו, @יהודה-הילמן כתב במה זה כרטיס קול? דחוף!: אבל אני לא שומע שום צלילים שאני לוחץ על הכלי נגינה הוירטואלי שבמחשב באיזה כלי מדובר? התקנת עליו דגימות או שהוא ריק מסאונדים? אם אתה שומע את עצמך במחשב פירושו שיש לך דרייבר והתוכנה זיהתה אותו, רק שהכלי הוירטואלי פשוט ריק מסאונדים ולכן אין לך מה לשמוע.
  • מה עושים אחרי שהורדתי את קיובייס

    10
    1
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    379 צפיות
    CUBASEC
    @אורגו-מדלי לחלץ פירושו ללחוץ קליק ימני על הקובץ ואז חלץ אל…, בתוך התיקייה שנוצרה צריך לפתוח את Setup.exe
  • בדיקת פאזות

    6
    1
    3 הצבעות
    6 פוסטים
    199 צפיות
    Studio BitS
    @SHLNX כך ערוץ מקהלות תסדר את הפאזות ותבדוק האם הסאונד לא השתפר אח’'כ… דבר איתי אחרי שניסית את זה

4

מחובר

3.7k

משתמשים

3.1k

נושאים

51.8k

פוסטים