דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תיאוריית המוזיקה
  3. דיונים מקצועיים
  4. מיקס נכון ב EZdramer
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

מיקס נכון ב EZdramer

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים מקצועיים
44 פוסטים 7 כותבים 505 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מוישי 0

    @מייבין-באקורדים כתב במיקס נכון ב EZdramer:

    כי ההגיון אומר שאין הבדל בין לשים קומפרסור במיקסר על פריסט של סרום או על רינדור…

    יש הרבה הגיון בזה שבסינטזה למשל כל פעם שהסינט מנגן הוא מסנתז את הצליל ממקור אחר ולכן זה יוצא אחרת {יש אופציות לסדר את זה יש לך ||כאן|| סרטון הסבר לזה…} רק שבEZDRUMER זה לא אמור לקרות כי בסופו של דבר זה משמיע קבצי שמע של הקלטת תופים… {כך נראה לעניות דעתי… {או שיש עוד בעיות במידי ואני לא מכיר-ולכן יש את @Studio-Bit…}

    מייבין באקורדיםמ מחובר
    מייבין באקורדיםמ מחובר
    מייבין באקורדים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #18

    @מוישי-0
    עוד לא ראיתי את הסרטון, אבל אני מקןןה שברור לך

    1. ברוב הפסריטים של סרום מבטילים את ה PASHE כדי שהצילי ישמע אותו דבר תמיד.
    2. ספציפית קומפרסור שקוף, שעובד על DB ולא על תדרים לא אמור לשתנות בגלל פאזה.
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Studio BitS Studio Bit

      @מוישי-0 ככה זה אמור להיות
      image.png

      מ מנותק
      מ מנותק
      מוישי 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #19

      @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

      @מוישי-0 ככה זה אמור להיות
      image.png

      הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}

      Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מוישי 0

        @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

        @מוישי-0 ככה זה אמור להיות
        image.png

        הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}

        Studio BitS מחובר
        Studio BitS מחובר
        Studio Bit
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #20

        @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

        הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}

        תעבוד לפי התמונה

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • Studio BitS Studio Bit

          @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

          הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}

          תעבוד לפי התמונה

          מ מנותק
          מ מנותק
          מוישי 0
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

          תעבוד לפי התמונה

          לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…

          Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מוישי 0

            @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

            תעבוד לפי התמונה

            לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…

            Studio BitS מחובר
            Studio BitS מחובר
            Studio Bit
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #22

            @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

            לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…

            כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:

            1. להגדיר יציאות בקיובס- ימין
            2. להגדיר יציאות בEZD - אמצע
            3. לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל
            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 👏
            3
            • Studio BitS Studio Bit

              @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

              לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…

              כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:

              1. להגדיר יציאות בקיובס- ימין
              2. להגדיר יציאות בEZD - אמצע
              3. לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל
              מ מנותק
              מ מנותק
              מוישי 0
              כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
              #23

              @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

              כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:

              להגדיר יציאות בקיובס- ימין
              להגדיר יציאות בEZD - אמצע
              לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל

              אה,👍 וואלה תודה רבה! עכשיו הצלחתי…
              ||באמת מזל שחזרת…😊 ||

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              2
              • Studio BitS Studio Bit

                @מוישי-0 כמו ש @natinati כתב שבמיקסר של EZD ניתן להוציא לערוצים בקיובס
                צריך להגדיר גם ביוקבס בכרטיסיה של ה VSTI בצד ימין את היציאות וכדי לראות את היציאות יש אופציה לפתוח כמו באוטומציה את הערוצים (אין לי EZD אז זה מורכב לי לעלות תמונות)
                אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

                מ מנותק
                מ מנותק
                מוישי 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

                מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

                Studio BitS N 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מ מוישי 0

                  @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                  אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

                  מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

                  Studio BitS מחובר
                  Studio BitS מחובר
                  Studio Bit
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #25

                  @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                  מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

                  זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  1
                  • מ מוישי 0

                    @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                    אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

                    מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

                    N מנותק
                    N מנותק
                    natinati
                    כתב נערך לאחרונה על ידי natinati
                    #26

                    @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                    אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

                    @Studio-Bit בדקתי. וממש הופתעתי לגלות שזה באמת משנה את הסאונד…[בגלל הראונד רוביין]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • Studio BitS Studio Bit

                      @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                      מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

                      זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוישי 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                      #27

                      @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                      @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                      מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

                      זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת

                      מה זה ה"ראונד רובין"? ולגבי התשומת לב-לזה ברור ששמים לב. הוא פשוט מנגן את זה כל פעם עם ניאואנסים אחרים…

                      Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מוישי 0

                        @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                        @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                        מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

                        זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת

                        מה זה ה"ראונד רובין"? ולגבי התשומת לב-לזה ברור ששמים לב. הוא פשוט מנגן את זה כל פעם עם ניאואנסים אחרים…

                        Studio BitS מחובר
                        Studio BitS מחובר
                        Studio Bit
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #28

                        @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                        מה זה ה"ראונד רובין"?

                        נניח שיש לך ספריית תופים עם 5 הקלטות שונות של אותו סנר. במקום שכל לחיצה תנגן את אותה דגימה, המערכת מנגנת:

                        מכה 1 → Sample A
                        מכה 2 → Sample B
                        מכה 3 → Sample C
                        מכה 4 → Sample D
                        מכה 5 → Sample E
                        מכה 6 → חוזר ל־A

                        כך נמנעים מהאפקט המכני של “מכונת ירייה” שבו אותו סמפל חוזר שוב ושוב

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • Studio BitS Studio Bit

                          @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                          מה זה ה"ראונד רובין"?

                          נניח שיש לך ספריית תופים עם 5 הקלטות שונות של אותו סנר. במקום שכל לחיצה תנגן את אותה דגימה, המערכת מנגנת:

                          מכה 1 → Sample A
                          מכה 2 → Sample B
                          מכה 3 → Sample C
                          מכה 4 → Sample D
                          מכה 5 → Sample E
                          מכה 6 → חוזר ל־A

                          כך נמנעים מהאפקט המכני של “מכונת ירייה” שבו אותו סמפל חוזר שוב ושוב

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מוישי 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          @Studio-Bit ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?

                          Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מוישי 0

                            @Studio-Bit ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?

                            Studio BitS מחובר
                            Studio BitS מחובר
                            Studio Bit
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #30

                            @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                            ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?

                            אתה מרנדר את כל הערוץ מידי לא רק תו

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            1
                            • Studio BitS Studio Bit

                              @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                              ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?

                              אתה מרנדר את כל הערוץ מידי לא רק תו

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מוישי 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              @Studio-Bit אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?

                              Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מוישי 0

                                @Studio-Bit אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?

                                Studio BitS מחובר
                                Studio BitS מחובר
                                Studio Bit
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?

                                1. מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.
                                2. אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל
                                3. מקווה שהבנתי אותך…
                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Studio BitS Studio Bit

                                  @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                  אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?

                                  1. מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.
                                  2. אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל
                                  3. מקווה שהבנתי אותך…
                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מוישי 0
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                                  #33

                                  @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                  מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.

                                  לא! יש לי גבוה… ואני לא מנגן על תחילת הפרוייקט…

                                  @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                  אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל

                                  זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…

                                  Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מוישי 0

                                    @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                    מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.

                                    לא! יש לי גבוה… ואני לא מנגן על תחילת הפרוייקט…

                                    @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                    אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל

                                    זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…

                                    Studio BitS מחובר
                                    Studio BitS מחובר
                                    Studio Bit
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #34

                                    @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                    זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…

                                    אם זה נכנס גם לרינדור אז יש מצב שיש בעיה

                                    מ N 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Studio BitS Studio Bit

                                      @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                      זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…

                                      אם זה נכנס גם לרינדור אז יש מצב שיש בעיה

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מוישי 0
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #35

                                      @Studio-Bit וזה מה כתבתי. שכנראה שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב לא הכי-זה מה יוצא…

                                      Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ מוישי 0

                                        @Studio-Bit וזה מה כתבתי. שכנראה שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב לא הכי-זה מה יוצא…

                                        Studio BitS מחובר
                                        Studio BitS מחובר
                                        Studio Bit
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                                        #36

                                        @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                        שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב

                                        ספריות כבדות לא אמור לעשות בעיות בשמע -כי בפועל זה יושב על הראם של המחשב שהוא מאד מהיר
                                        אם תוכל לשתף נתונים של המחשב שלך כמו איזה מעבד יש לך ואיזה דור כמה ראם ואיזה אחסון הייתי יכול לקבל יותר אינדקציה

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • Studio BitS Studio Bit

                                          @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                          שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב

                                          ספריות כבדות לא אמור לעשות בעיות בשמע -כי בפועל זה יושב על הראם של המחשב שהוא מאד מהיר
                                          אם תוכל לשתף נתונים של המחשב שלך כמו איזה מעבד יש לך ואיזה דור כמה ראם ואיזה אחסון הייתי יכול לקבל יותר אינדקציה

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מוישי 0
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                                          #37

                                          @Studio-Bit ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050 קיבלתי את זה מחבר {צריך לדעת איזה חברים למצוא…😊 } וטענו כאן שזה נקרה מחשב ישן ולא וואו…

                                          Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          27

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.7k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר