דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תיאוריית המוזיקה
  3. דיונים מקצועיים
  4. מיקס נכון ב EZdramer
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

מיקס נכון ב EZdramer

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים מקצועיים
44 פוסטים 7 כותבים 502 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Studio BitS Studio Bit

    @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

    לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…

    כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:

    1. להגדיר יציאות בקיובס- ימין
    2. להגדיר יציאות בEZD - אמצע
    3. לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל
    מ מנותק
    מ מנותק
    מוישי 0
    כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
    #23

    @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

    כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:

    להגדיר יציאות בקיובס- ימין
    להגדיר יציאות בEZD - אמצע
    לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל

    אה,👍 וואלה תודה רבה! עכשיו הצלחתי…
    ||באמת מזל שחזרת…😊 ||

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    2
    • Studio BitS Studio Bit

      @מוישי-0 כמו ש @natinati כתב שבמיקסר של EZD ניתן להוציא לערוצים בקיובס
      צריך להגדיר גם ביוקבס בכרטיסיה של ה VSTI בצד ימין את היציאות וכדי לראות את היציאות יש אופציה לפתוח כמו באוטומציה את הערוצים (אין לי EZD אז זה מורכב לי לעלות תמונות)
      אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

      מ מנותק
      מ מנותק
      מוישי 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

      אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

      מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

      Studio BitS N 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • מ מוישי 0

        @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

        אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

        מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

        Studio BitS מחובר
        Studio BitS מחובר
        Studio Bit
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

        מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

        זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        1
        • מ מוישי 0

          @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

          אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

          מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

          N מחובר
          N מחובר
          natinati
          כתב נערך לאחרונה על ידי natinati
          #26

          @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

          אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס

          @Studio-Bit בדקתי. וממש הופתעתי לגלות שזה באמת משנה את הסאונד…[בגלל הראונד רוביין]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • Studio BitS Studio Bit

            @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

            מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

            זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת

            מ מנותק
            מ מנותק
            מוישי 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
            #27

            @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

            @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

            מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

            זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת

            מה זה ה"ראונד רובין"? ולגבי התשומת לב-לזה ברור ששמים לב. הוא פשוט מנגן את זה כל פעם עם ניאואנסים אחרים…

            Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מוישי 0

              @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

              @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

              מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?

              זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת

              מה זה ה"ראונד רובין"? ולגבי התשומת לב-לזה ברור ששמים לב. הוא פשוט מנגן את זה כל פעם עם ניאואנסים אחרים…

              Studio BitS מחובר
              Studio BitS מחובר
              Studio Bit
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

              מה זה ה"ראונד רובין"?

              נניח שיש לך ספריית תופים עם 5 הקלטות שונות של אותו סנר. במקום שכל לחיצה תנגן את אותה דגימה, המערכת מנגנת:

              מכה 1 → Sample A
              מכה 2 → Sample B
              מכה 3 → Sample C
              מכה 4 → Sample D
              מכה 5 → Sample E
              מכה 6 → חוזר ל־A

              כך נמנעים מהאפקט המכני של “מכונת ירייה” שבו אותו סמפל חוזר שוב ושוב

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • Studio BitS Studio Bit

                @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                מה זה ה"ראונד רובין"?

                נניח שיש לך ספריית תופים עם 5 הקלטות שונות של אותו סנר. במקום שכל לחיצה תנגן את אותה דגימה, המערכת מנגנת:

                מכה 1 → Sample A
                מכה 2 → Sample B
                מכה 3 → Sample C
                מכה 4 → Sample D
                מכה 5 → Sample E
                מכה 6 → חוזר ל־A

                כך נמנעים מהאפקט המכני של “מכונת ירייה” שבו אותו סמפל חוזר שוב ושוב

                מ מנותק
                מ מנותק
                מוישי 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @Studio-Bit ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?

                Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מוישי 0

                  @Studio-Bit ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?

                  Studio BitS מחובר
                  Studio BitS מחובר
                  Studio Bit
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                  ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?

                  אתה מרנדר את כל הערוץ מידי לא רק תו

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  1
                  • Studio BitS Studio Bit

                    @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                    ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?

                    אתה מרנדר את כל הערוץ מידי לא רק תו

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מוישי 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    @Studio-Bit אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?

                    Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מוישי 0

                      @Studio-Bit אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?

                      Studio BitS מחובר
                      Studio BitS מחובר
                      Studio Bit
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                      אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?

                      1. מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.
                      2. אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל
                      3. מקווה שהבנתי אותך…
                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Studio BitS Studio Bit

                        @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                        אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?

                        1. מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.
                        2. אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל
                        3. מקווה שהבנתי אותך…
                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוישי 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                        #33

                        @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                        מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.

                        לא! יש לי גבוה… ואני לא מנגן על תחילת הפרוייקט…

                        @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                        אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל

                        זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…

                        Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מוישי 0

                          @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                          מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.

                          לא! יש לי גבוה… ואני לא מנגן על תחילת הפרוייקט…

                          @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                          אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל

                          זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…

                          Studio BitS מחובר
                          Studio BitS מחובר
                          Studio Bit
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                          זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…

                          אם זה נכנס גם לרינדור אז יש מצב שיש בעיה

                          מ N 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • Studio BitS Studio Bit

                            @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                            זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…

                            אם זה נכנס גם לרינדור אז יש מצב שיש בעיה

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוישי 0
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            @Studio-Bit וזה מה כתבתי. שכנראה שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב לא הכי-זה מה יוצא…

                            Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מ מוישי 0

                              @Studio-Bit וזה מה כתבתי. שכנראה שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב לא הכי-זה מה יוצא…

                              Studio BitS מחובר
                              Studio BitS מחובר
                              Studio Bit
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                              #36

                              @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                              שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב

                              ספריות כבדות לא אמור לעשות בעיות בשמע -כי בפועל זה יושב על הראם של המחשב שהוא מאד מהיר
                              אם תוכל לשתף נתונים של המחשב שלך כמו איזה מעבד יש לך ואיזה דור כמה ראם ואיזה אחסון הייתי יכול לקבל יותר אינדקציה

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • Studio BitS Studio Bit

                                @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב

                                ספריות כבדות לא אמור לעשות בעיות בשמע -כי בפועל זה יושב על הראם של המחשב שהוא מאד מהיר
                                אם תוכל לשתף נתונים של המחשב שלך כמו איזה מעבד יש לך ואיזה דור כמה ראם ואיזה אחסון הייתי יכול לקבל יותר אינדקציה

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מוישי 0
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                                #37

                                @Studio-Bit ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050 קיבלתי את זה מחבר {צריך לדעת איזה חברים למצוא…😊 } וטענו כאן שזה נקרה מחשב ישן ולא וואו…

                                Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מוישי 0

                                  @Studio-Bit ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050 קיבלתי את זה מחבר {צריך לדעת איזה חברים למצוא…😊 } וטענו כאן שזה נקרה מחשב ישן ולא וואו…

                                  Studio BitS מחובר
                                  Studio BitS מחובר
                                  Studio Bit
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                                  #38

                                  @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                  ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050

                                  מחשב בסדר גמור- (הטענה היתה על דור 3 לא על דור 9). תנסה לראות בF12 (תוך כדי עבודה של הקיובס) האם ישנם פיקים (חיווי אדום שנדלק) ואם כן על מה

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Studio BitS Studio Bit

                                    @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                    ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050

                                    מחשב בסדר גמור- (הטענה היתה על דור 3 לא על דור 9). תנסה לראות בF12 (תוך כדי עבודה של הקיובס) האם ישנם פיקים (חיווי אדום שנדלק) ואם כן על מה

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מוישי 0
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @Studio-Bit כן. בעקרון זה ווחד של מחשב-באמת רץ מהר. רק אין לי כרגע את הקיובייס פתוח על פרוייקט אבל בכללי אני משתמש עם ספריות ממש גדולות בכל פרוייקט אקוסטי-EZDRUMER כינורות וגיטרות של קונטקט-לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב… אבדוק עוד מעט בF12…

                                    Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מוישי 0

                                      @Studio-Bit כן. בעקרון זה ווחד של מחשב-באמת רץ מהר. רק אין לי כרגע את הקיובייס פתוח על פרוייקט אבל בכללי אני משתמש עם ספריות ממש גדולות בכל פרוייקט אקוסטי-EZDRUMER כינורות וגיטרות של קונטקט-לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב… אבדוק עוד מעט בF12…

                                      Studio BitS מחובר
                                      Studio BitS מחובר
                                      Studio Bit
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                                      #40

                                      @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                      לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב

                                      אם יש בעיות אז אתה אמור לשמוע פיקים וקפיצות. מחשב לא מפספס ניואנסים

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Studio BitS Studio Bit

                                        @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                        לכן עדיין הגיוני שהוא מפספס ניאואנסים למרות הכוח של המחשב

                                        אם יש בעיות אז אתה אמור לשמוע פיקים וקפיצות. מחשב לא מפספס ניואנסים

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מוישי 0
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41

                                        @Studio-Bit אני כן שומע פספוסים של ניואנסים… וכן. יש קצת קפיצות אבל ממש קצת ורק שאני פותח את הפרוייקט ואני מתחיל לעבוד אחרי חצי דקה זה מסתדר-אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים{!}…

                                        Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מוישי 0

                                          @Studio-Bit אני כן שומע פספוסים של ניואנסים… וכן. יש קצת קפיצות אבל ממש קצת ורק שאני פותח את הפרוייקט ואני מתחיל לעבוד אחרי חצי דקה זה מסתדר-אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים{!}…

                                          Studio BitS מחובר
                                          Studio BitS מחובר
                                          Studio Bit
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #42

                                          @מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:

                                          אבל מדי פעם מפספס ניואנסים ולפעמים אפילו תוים שלמים

                                          מעניין מאד צריך לבדוק את זה - לפי מה שאתה כותב זה קורה רק כשאתה משתמש בספריות גדולות של קונטקט אבל בפרויקטים קטנים אין בעיות?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          26

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.7k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר