מיקס נכון ב EZdramer
-
@מוישי-0 ככה זה אמור להיות

@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
@מוישי-0 ככה זה אמור להיות

הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}
-
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
@מוישי-0 ככה זה אמור להיות

הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}
תעבוד לפי התמונה
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
הבנתי שאתה פותח את האוטומציה ואז זה מופיע, אבל איך עושים את זה? כי אצלי בתוך הפלאגין לא כתוב על כל אחד OUT אחר אלא על כולם כתו OUT 1/2 איך עושים שיהיה מחולק בתוך הפלאגין ואיך מעבירים את זה שבאוטומציות יפתחו כל הערוצים האלה? {אגב איך זה עובד זה פותח באוטומציות עוד EZDRUMER ומעמיס על המחשב?}
תעבוד לפי התמונה
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…
כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:
- להגדיר יציאות בקיובס- ימין
- להגדיר יציאות בEZD - אמצע
- לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
לא כ"כ הבנתי ממנה אבל אני ינסה, נראה…
כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:
- להגדיר יציאות בקיובס- ימין
- להגדיר יציאות בEZD - אמצע
- לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות:
להגדיר יציאות בקיובס- ימין
להגדיר יציאות בEZD - אמצע
לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאלאה,
וואלה תודה רבה! עכשיו הצלחתי…
||באמת מזל שחזרת…
|| -
@מוישי-0 כמו ש @natinati כתב שבמיקסר של EZD ניתן להוציא לערוצים בקיובס
צריך להגדיר גם ביוקבס בכרטיסיה של ה VSTI בצד ימין את היציאות וכדי לראות את היציאות יש אופציה לפתוח כמו באוטומציה את הערוצים (אין לי EZD אז זה מורכב לי לעלות תמונות)
אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס
מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?
-
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס
מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?
זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת
-
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס
מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אבל בפועל לא כדאי למקסס על ערוצים של מידי זה לא באמת הסאונד האמיתי תרנדר לאודיו ואז תמקסס
@Studio-Bit בדקתי. וממש הופתעתי לגלות שזה באמת משנה את הסאונד…[בגלל הראונד רוביין]
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?
זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?
זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת
מה זה ה"ראונד רובין"? ולגבי התשומת לב-לזה ברור ששמים לב. הוא פשוט מנגן את זה כל פעם עם ניאואנסים אחרים…
-
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
מקפיץ את הנושא. אתמול ישבתי על איזה פרוייקט של כיניורות עם הSESSION STRINGS ושמתי לב שכל פעם זה באמת נשמע אחרת בגלל המחשב. שהוא לא הכי ד’בסט והבנתי שבגלל שכל פעם הוא צריך להתאמץ כדי להוציא את הסאונד עם כל הניאואנסים הקטנים לכן כל פעם הוא נשמע אחרת ולכן צריך לרנדר שזה ישמע תמיד אותו דבר… יש דברים בגו?
זה מאד רגיש בשביל לשים לב לזה (במאסטרינג יש אופציה שנותנת עיבוד מקדים - חימום לכל הפרוסס בגלל זה) -אולי זה נשמע שונה בגלל ה’ראוניד רובין’ שבעצם כל פעם הוא מנגן דגימה שונה בשביל הריאלזים - לא מכיר את הספריה הזאת
מה זה ה"ראונד רובין"? ולגבי התשומת לב-לזה ברור ששמים לב. הוא פשוט מנגן את זה כל פעם עם ניאואנסים אחרים…
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
מה זה ה"ראונד רובין"?
נניח שיש לך ספריית תופים עם 5 הקלטות שונות של אותו סנר. במקום שכל לחיצה תנגן את אותה דגימה, המערכת מנגנת:
מכה 1 → Sample A
מכה 2 → Sample B
מכה 3 → Sample C
מכה 4 → Sample D
מכה 5 → Sample E
מכה 6 → חוזר ל־Aכך נמנעים מהאפקט המכני של “מכונת ירייה” שבו אותו סמפל חוזר שוב ושוב
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
מה זה ה"ראונד רובין"?
נניח שיש לך ספריית תופים עם 5 הקלטות שונות של אותו סנר. במקום שכל לחיצה תנגן את אותה דגימה, המערכת מנגנת:
מכה 1 → Sample A
מכה 2 → Sample B
מכה 3 → Sample C
מכה 4 → Sample D
מכה 5 → Sample E
מכה 6 → חוזר ל־Aכך נמנעים מהאפקט המכני של “מכונת ירייה” שבו אותו סמפל חוזר שוב ושוב
@Studio-Bit ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?
-
@Studio-Bit ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?
אתה מרנדר את כל הערוץ מידי לא רק תו
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
ואם אני מרנדר? זה נשאר על אותו סמפל?-אז מה ההגיון בזה הרי צריך שלא ישמע כמ"כונת ייריה"?
אתה מרנדר את כל הערוץ מידי לא רק תו
@Studio-Bit אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?
-
@Studio-Bit אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?
- מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.
- אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל
- מקווה שהבנתי אותך…
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אז למה שישמעו אחרת בגלל זה-הרי זה גם משמיע כל פעם סמפלים אחרים!?
- מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.
- אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל
- מקווה שהבנתי אותך…
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.
לא! יש לי גבוה… ואני לא מנגן על תחילת הפרוייקט…
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל
זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…
-
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
מה שאתה שומע שונה לא בטוח שזה בגלל הראונד רובין זאת השערה שלי יכול להיות עוד סיבות כמו למשל שאתה על לנטסי מאד נמוך ומתחיל לנגן בדיוק על תחילת הפרויקט לפעמים הסאונד יכול להיות בעייתי בצליל הראשון.
לא! יש לי גבוה… ואני לא מנגן על תחילת הפרוייקט…
@Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer:
אם באמת יש אופציה כזאת אצלך בספריה אז זה נשמע טיפה שונה כי כל פעם יש דגימה אחרת וזה גם נכנס לרינדור- לא משהו שאמור להיות מורגש בכלל
זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…
אם זה נכנס גם לרינדור אז יש מצב שיש בעיה
-
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
זה גם לא בגלל זה. זה באמת נכנס לרינדור. התכונתי על מה שכתבתי קודם-שגם ברינדור הרינדור מפספס חלק מהניאואנסים ואז זה פיספוס שממש מורגש ולזה באמת לא עוזר רינדור כי גם שם הוא מפספס אלא צריך לרנדר פעמיים ולחבר אותם אחד עם השני איפה שיש פחות פספוסים… ולגבי ה"ראונד רובין" זה באמת לא קשור-כך לדעתי אחרי שהבנתי מה זה…
אם זה נכנס גם לרינדור אז יש מצב שיש בעיה
@Studio-Bit וזה מה כתבתי. שכנראה שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב לא הכי-זה מה יוצא…
-
@Studio-Bit וזה מה כתבתי. שכנראה שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב לא הכי-זה מה יוצא…
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב
ספריות כבדות לא אמור לעשות בעיות בשמע -כי בפועל זה יושב על הראם של המחשב שהוא מאד מהיר
אם תוכל לשתף נתונים של המחשב שלך כמו איזה מעבד יש לך ואיזה דור כמה ראם ואיזה אחסון הייתי יכול לקבל יותר אינדקציה -
@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
שיש בעיה בספריות כבדות שעל מחשב
ספריות כבדות לא אמור לעשות בעיות בשמע -כי בפועל זה יושב על הראם של המחשב שהוא מאד מהיר
אם תוכל לשתף נתונים של המחשב שלך כמו איזה מעבד יש לך ואיזה דור כמה ראם ואיזה אחסון הייתי יכול לקבל יותר אינדקציה@Studio-Bit ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050 קיבלתי את זה מחבר {צריך לדעת איזה חברים למצוא…
} וטענו כאן שזה נקרה מחשב ישן ולא וואו… -
@Studio-Bit ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050 קיבלתי את זה מחבר {צריך לדעת איזה חברים למצוא…
} וטענו כאן שזה נקרה מחשב ישן ולא וואו…@מוישי-0 כתב במיקס נכון ב EZdramer:
ראם 32{!}GB ומעבד I7 דור 9 כרטיס מסך 1050
מחשב בסדר גמור- (הטענה היתה על דור 3 לא על דור 9). תנסה לראות בF12 (תוך כדי עבודה של הקיובס) האם ישנם פיקים (חיווי אדום שנדלק) ואם כן על מה