דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. שיתוף התוצרת
  3. סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף התוצרת
175 פוסטים 22 כותבים 2.7k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

    @נפתלי-בר-נתן כן.
    אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC.
    ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן…
    כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר…

    נפתלי בר נתןנ מנותק
    נפתלי בר נתןנ מנותק
    נפתלי בר נתן
    כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי בר נתן
    #151

    @מייבין-באקורדים וואלאק יש לי הרבה מה ללמוד אני לא מבין כלום בתוכנות האלה…
    תודה על ההסבר…

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מנדי 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #152

      אגב אם אתה בונה על קורג היה לך הרבה יותר קל כי המקצבים בקורג הם בקובץ MIDI ולא תיצטרך תוכנה מיוחדת להעמיר את המקצבים מהתוכנה לאורגן.

      נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנדי 0

        אגב אם אתה בונה על קורג היה לך הרבה יותר קל כי המקצבים בקורג הם בקובץ MIDI ולא תיצטרך תוכנה מיוחדת להעמיר את המקצבים מהתוכנה לאורגן.

        נפתלי בר נתןנ מנותק
        נפתלי בר נתןנ מנותק
        נפתלי בר נתן
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #153

        @מנדי-0 וימהה זה לא מידי?

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

          @מנדי-0 וימהה זה לא מידי?

          מ מנותק
          מ מנותק
          מנדי 0
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #154

          @נפתלי-בר-נתן לא ויש תוכנה מיוחדת להעמיר את זה לאורגן.

          נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנדי 0

            @נפתלי-בר-נתן לא ויש תוכנה מיוחדת להעמיר את זה לאורגן.

            נפתלי בר נתןנ מנותק
            נפתלי בר נתןנ מנותק
            נפתלי בר נתן
            כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי בר נתן
            #155

            @מנדי-0 מע
            מעניין… אבל בימהה אפשר לעשות הקלטת מידי ואפשר אפילו להעביר את זה אח’'כ לקורג

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

              @מנדי-0 מע
              מעניין… אבל בימהה אפשר לעשות הקלטת מידי ואפשר אפילו להעביר את זה אח’'כ לקורג

              מ מנותק
              מ מנותק
              מנדי 0
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #156

              @נפתלי-בר-נתן כפי מה שידוע לי אי אפשר להוציא מהאורגן הקלטה של מידי, אלא רק של אודיו.

              נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנדי 0

                @נפתלי-בר-נתן כפי מה שידוע לי אי אפשר להוציא מהאורגן הקלטה של מידי, אלא רק של אודיו.

                נפתלי בר נתןנ מנותק
                נפתלי בר נתןנ מנותק
                נפתלי בר נתן
                כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי בר נתן
                #157

                @מנדי-0 אני בעצמי עשיתי את זה על טירוס 5

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                  בס’'ד עוד ריפ חדש!!! Your browser does not support the audio element.

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שלום צוקר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #158

                  @נפתלי-בר-נתן זה קורג???
                  אני בהלם…
                  וואו פשוט מדהיםםםם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  1
                  • נפתלי בר נתןנ מנותק
                    נפתלי בר נתןנ מנותק
                    נפתלי בר נתן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #159

                    בס’'ד עוד אחד ענק!!! Your browser does not support the audio element.

                    ש מ י.פי מייבין באקורדיםמ 4 תגובות תגובה אחרונה
                    👍 😵
                    5
                    • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                      בס’'ד עוד אחד ענק!!! Your browser does not support the audio element.

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שלום צוקר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #160

                      @נפתלי-בר-נתן וואווו
                      יש יאמרו שזה עם יותר מדי עצירות
                      אבל זה מקצועי ברמותתתת

                      נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                        בס’'ד עוד אחד ענק!!! Your browser does not support the audio element.

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מנדי 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #161

                        @נפתלי-בר-נתן הזוי לחלוטין מטורףףףףףףףףףףף
                        איך אתה עושה את זה על האורגן???

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ש שלום צוקר

                          @נפתלי-בר-נתן וואווו
                          יש יאמרו שזה עם יותר מדי עצירות
                          אבל זה מקצועי ברמותתתת

                          נפתלי בר נתןנ מנותק
                          נפתלי בר נתןנ מנותק
                          נפתלי בר נתן
                          כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי בר נתן
                          #162

                          @שלום-צוקר תודה…יש בזה משהו בזה אבל ככה היה לי ההשראה באותו רגע אז ככה אני משאיר את זה
                          @מנדי-0 תודה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                            בס’'ד עוד אחד ענק!!! Your browser does not support the audio element.

                            י.פי מנותק
                            י.פי מנותק
                            י.פ
                            כתב נערך לאחרונה על ידי י.פ
                            #163

                            @נפתלי-בר-נתן יפה מאד! שמעתי עכשיו גם דברים קודמים שלך אחלה בניה מהם הדגימות שאתה משתמש?

                            נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י.פי י.פ

                              @נפתלי-בר-נתן יפה מאד! שמעתי עכשיו גם דברים קודמים שלך אחלה בניה מהם הדגימות שאתה משתמש?

                              נפתלי בר נתןנ מנותק
                              נפתלי בר נתןנ מנותק
                              נפתלי בר נתן
                              כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי בר נתן
                              #164

                              @י.פ תודה
                              הדגימות חלק מקשמר וחלק אני מאלתר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                                בס’'ד עוד אחד ענק!!! Your browser does not support the audio element.

                                מייבין באקורדיםמ מנותק
                                מייבין באקורדיםמ מנותק
                                מייבין באקורדים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מייבין באקורדים
                                #165

                                @נפתלי-בר-נתן וואו וואו וואו.
                                אין דברים כאלו.
                                אפילו על תוכנה הייתי מתלהב…
                                על אורגן???
                                אחי, אתה עוד תמכור סטים לאלפים, תזכור מי אמר לך את זה ראשון!!
                                (תעשה לי הנחה…🤠)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • לוי לל מנותק
                                  לוי לל מנותק
                                  לוי ל
                                  SynthMaster
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
                                  #166

                                  @נפתלי-בר-נתן אתה מדהים לחלוטין, ומה שמפתיע אותי היא דווקא איכות הסאונד, זה קורג PA900!, איך זה בכלל הגיוני?, בכל אופן רק אמליץ המלצה קטנה(ממש לא קריטי, מפריע רק לי) להחליף את המקצב הזה במקצב האוס רגיל…

                                  מרוב שחשדתי באיכות הסאונד ערכתי בדיקה קטנה באמצעות AI האם הסאונד לא עבר “ניקיון קל” ע"י ידי סונו, וזה באמת 100% קורג!

                                  מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • לוי לל לוי ל

                                    @נפתלי-בר-נתן אתה מדהים לחלוטין, ומה שמפתיע אותי היא דווקא איכות הסאונד, זה קורג PA900!, איך זה בכלל הגיוני?, בכל אופן רק אמליץ המלצה קטנה(ממש לא קריטי, מפריע רק לי) להחליף את המקצב הזה במקצב האוס רגיל…

                                    מרוב שחשדתי באיכות הסאונד ערכתי בדיקה קטנה באמצעות AI האם הסאונד לא עבר “ניקיון קל” ע"י ידי סונו, וזה באמת 100% קורג!

                                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                                    מייבין באקורדים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #167

                                    @נפתלי-בר-נתן
                                    אני מסכים עם @לוי-ל ושכחתי לכתוב את זה
                                    הסאונד פשוט מדהים!!
                                    כמה שכבות זה?
                                    מאיפה דגמת את הסאונדים? איזה מיניפולציות עשית על זה?

                                    נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                                      @נפתלי-בר-נתן כן.
                                      אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC.
                                      ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן…
                                      כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר…

                                      צפונבוןצ מנותק
                                      צפונבוןצ מנותק
                                      צפונבון
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #168

                                      @מייבין-באקורדים אני שנים חולם לעשות את זה ואין לי את האומץ להתחיל ללמוד מאפס משהו חדש, בזמן שיש לי כבר את כל פקודות המידי הסטנדרטיות - בפריסטים שהכנתי
                                      (ושמרתי אותם כמקצב אחד ללא תווים ,שבכל וריאציה שלו יש פריסט אחר -16 סה"כ)
                                      כך שאני לא בטוח שזה כ"כ פער משמעותי בעבודה - (אני צודק???)
                                      מה גם שאין לי מחשב שיכול להחזיק DAW מקצועי - (האם DAW פשוט כמו ריפר וכדו’ מספיק לדברים כאלו??)
                                      אדרבה אני וגם @נפתלי-בר-נתן , ועוד רבים, נשמח מאוד אם תפתח שרשור חדש שמדריך את הקורגיסט המתמחה בתיכנות על אורגן בלבד - לעבוד עם מחשב.
                                      אני חושב שיש לזה כאן ביקוש גדול…

                                      מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • צפונבוןצ צפונבון

                                        @מייבין-באקורדים אני שנים חולם לעשות את זה ואין לי את האומץ להתחיל ללמוד מאפס משהו חדש, בזמן שיש לי כבר את כל פקודות המידי הסטנדרטיות - בפריסטים שהכנתי
                                        (ושמרתי אותם כמקצב אחד ללא תווים ,שבכל וריאציה שלו יש פריסט אחר -16 סה"כ)
                                        כך שאני לא בטוח שזה כ"כ פער משמעותי בעבודה - (אני צודק???)
                                        מה גם שאין לי מחשב שיכול להחזיק DAW מקצועי - (האם DAW פשוט כמו ריפר וכדו’ מספיק לדברים כאלו??)
                                        אדרבה אני וגם @נפתלי-בר-נתן , ועוד רבים, נשמח מאוד אם תפתח שרשור חדש שמדריך את הקורגיסט המתמחה בתיכנות על אורגן בלבד - לעבוד עם מחשב.
                                        אני חושב שיש לזה כאן ביקוש גדול…

                                        מייבין באקורדיםמ מנותק
                                        מייבין באקורדיםמ מנותק
                                        מייבין באקורדים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #169

                                        @צפונבון רעיון.
                                        אולי במת אעשה את זה במוצש, בכל מקרה, כמעט כל מחשב יכול לסבול תוכנת DAW פשוטה.
                                        אגב לגבי הפריסטים של המידי, זה ממש קשה כי לפעמים אה רוצה את הפריסט בתיבה אחרת ולא הראשונה ואזז אין מה לעשות…

                                        נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                                          @נפתלי-בר-נתן
                                          אני מסכים עם @לוי-ל ושכחתי לכתוב את זה
                                          הסאונד פשוט מדהים!!
                                          כמה שכבות זה?
                                          מאיפה דגמת את הסאונדים? איזה מיניפולציות עשית על זה?

                                          נפתלי בר נתןנ מנותק
                                          נפתלי בר נתןנ מנותק
                                          נפתלי בר נתן
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #170

                                          @מייבין-באקורדים תודה המחמאות שלכם נותנות לי חשק להמשיך ולהתקדם
                                          (אתה מוזמן לקנות אני ידאג לך כבר לאיזה אנחה😉)
                                          @לוי-ל תודה כיף לשמוע את זה , מה שעשיתי פשוט שיחקתי עם האיקיו של האורגן בצליל אחד הורדתי עליונים בשני נמוכים וכו’
                                          אשמח שתלמד אותי מה זה בדיוק האוס…

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          6

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.9k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר