דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. שיתוף התוצרת
  3. סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף התוצרת
150 פוסטים 20 כותבים 2.2k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

    בס’'ד עוד ריפ חדש!!! Your browser does not support the audio element.

    מייבין באקורדיםמ מנותק
    מייבין באקורדיםמ מנותק
    מייבין באקורדים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #137

    @נפתלי-בר-נתן לא יאמן שאתה עושה את זה על אורגן!!!
    אתה בונה על האורגן או מייצא מידי מתוכנה?
    כי לבנות את זה על האורגן נשמע סיוט…

    נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנדי 0

      מאפה אתה לוקח את הסייצ’ן המטורף הזה?
      אתה עושה את זה ידנית - כותב על כל תו???

      נפתלי בר נתןנ מנותק
      נפתלי בר נתןנ מנותק
      נפתלי בר נתן
      כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי בר נתן
      #138

      @מנדי-0 ידנית לגמרי ויש פה גם סיידשן על הריוורב לכן כנראה זה היה נשמע לך מטורף

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

        @נפתלי-בר-נתן לא יאמן שאתה עושה את זה על אורגן!!!
        אתה בונה על האורגן או מייצא מידי מתוכנה?
        כי לבנות את זה על האורגן נשמע סיוט…

        נפתלי בר נתןנ מנותק
        נפתלי בר נתןנ מנותק
        נפתלי בר נתן
        כתב נערך לאחרונה על ידי נפתלי בר נתן
        #139

        @מייבין-באקורדים כפי שכתבתי, רק על האורגן
        ואתה צודק זה בהחלט עבודה פסיחית

        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

          @מייבין-באקורדים כפי שכתבתי, רק על האורגן
          ואתה צודק זה בהחלט עבודה פסיחית

          מייבין באקורדיםמ מנותק
          מייבין באקורדיםמ מנותק
          מייבין באקורדים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #140

          @נפתלי-בר-נתן למה אתה לא כותב ובונה על תוכנה?
          זה הרבה יותר קל…

          נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

            @נפתלי-בר-נתן למה אתה לא כותב ובונה על תוכנה?
            זה הרבה יותר קל…

            נפתלי בר נתןנ מנותק
            נפתלי בר נתןנ מנותק
            נפתלי בר נתן
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #141

            @מייבין-באקורדים האמת אני לא מכיר תוכנה של קורג שאפשר לבנות עליה

            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

              @מייבין-באקורדים האמת אני לא מכיר תוכנה של קורג שאפשר לבנות עליה

              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #142

              @נפתלי-בר-נתן בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…

              נפתלי בר נתןנ לוי לל 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                @נפתלי-בר-נתן בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…

                נפתלי בר נתןנ מנותק
                נפתלי בר נתןנ מנותק
                נפתלי בר נתן
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #143

                @מייבין-באקורדים ? לא הבנתי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                  @נפתלי-בר-נתן בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…

                  לוי לל מנותק
                  לוי לל מנותק
                  לוי ל
                  SynthMaster
                  כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
                  #144

                  @מייבין-באקורדים כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:

                  בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…

                  אני דווקא תומך בזה שימשיך לבנות על אורגן, מעבדים ומפיקים יש ב"ה הרבה, אנשים שיודעים לבנות על PA900(שזה אורגן שלא נחשב לטוב בשוק) ברמה כ"כ גבוהה כמעט ואין, ובפרט שהוא רכש כ"כ הרבה ידע מן הסתם בבניה על האורגן הנ"ל, חבל שילך לDAW, תמשיך להצליח @נפתלי-בר-נתן !

                  @נפתלי-בר-נתן , @מייבין-באקורדים רוצה בעצם שתתחיל לעבד ולהפיק במחשב באמצעות תוכנות וכו’

                  נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • לוי לל לוי ל

                    @מייבין-באקורדים כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:

                    בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…

                    אני דווקא תומך בזה שימשיך לבנות על אורגן, מעבדים ומפיקים יש ב"ה הרבה, אנשים שיודעים לבנות על PA900(שזה אורגן שלא נחשב לטוב בשוק) ברמה כ"כ גבוהה כמעט ואין, ובפרט שהוא רכש כ"כ הרבה ידע מן הסתם בבניה על האורגן הנ"ל, חבל שילך לDAW, תמשיך להצליח @נפתלי-בר-נתן !

                    @נפתלי-בר-נתן , @מייבין-באקורדים רוצה בעצם שתתחיל לעבד ולהפיק במחשב באמצעות תוכנות וכו’

                    נפתלי בר נתןנ מנותק
                    נפתלי בר נתןנ מנותק
                    נפתלי בר נתן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #145

                    @לוי-ל תודה על הפירגון

                    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                      @לוי-ל תודה על הפירגון

                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                      מייבין באקורדים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מייבין באקורדים
                      #146

                      @נפתלי-בר-נתן @לוי-ל
                      אני התכוונתי אשית לבנות את המקצבים, על תוכנות לכתיבת MIDI.
                      במקום לבנות את ה CC לכל דבר שורה-שורה, לכתוב אותה על תוכנה, זה ייעל את העבודה, ויאפשר לך לעשות שינויים וכו’ בלי לפחד מעבודה קשה

                      נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                        @נפתלי-בר-נתן @לוי-ל
                        אני התכוונתי אשית לבנות את המקצבים, על תוכנות לכתיבת MIDI.
                        במקום לבנות את ה CC לכל דבר שורה-שורה, לכתוב אותה על תוכנה, זה ייעל את העבודה, ויאפשר לך לעשות שינויים וכו’ בלי לפחד מעבודה קשה

                        נפתלי בר נתןנ מנותק
                        נפתלי בר נתןנ מנותק
                        נפתלי בר נתן
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #147

                        @מייבין-באקורדים השאלה אם אני יכול לעשות ע’'ז גם את כל הקטרולים
                        והאפקטים כי אם לא אז זה כבר לא שווה
                        רוב העבודה זה כל האפקטים והמעטפת מסביב

                        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                          @מייבין-באקורדים השאלה אם אני יכול לעשות ע’'ז גם את כל הקטרולים
                          והאפקטים כי אם לא אז זה כבר לא שווה
                          רוב העבודה זה כל האפקטים והמעטפת מסביב

                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                          מייבין באקורדים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #148

                          @נפתלי-בר-נתן ברור.
                          זה כל העניין

                          נפתלי בר נתןנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                            @נפתלי-בר-נתן ברור.
                            זה כל העניין

                            נפתלי בר נתןנ מנותק
                            נפתלי בר נתןנ מנותק
                            נפתלי בר נתן
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #149

                            @מייבין-באקורדים אם ככה זה נשמע מעניין
                            על מה אני יכול לבנות, על כל תוכנה כמו קיובייס ואפל סטודיו?

                            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נפתלי בר נתןנ נפתלי בר נתן

                              @מייבין-באקורדים אם ככה זה נשמע מעניין
                              על מה אני יכול לבנות, על כל תוכנה כמו קיובייס ואפל סטודיו?

                              מייבין באקורדיםמ מנותק
                              מייבין באקורדיםמ מנותק
                              מייבין באקורדים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מייבין באקורדים
                              #150

                              @נפתלי-בר-נתן כן.
                              אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC.
                              ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן…
                              כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              25

                              מחובר

                              3.7k

                              משתמשים

                              3.1k

                              נושאים

                              51.6k

                              פוסטים

                              ניוזלטר

                              ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                              תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                              אתר מאובטח SSL בתוקף

                              מידע

                              • צור קשר
                              • נבחרות המוזיקאי
                              • תקנון הפורום
                              • חיפוש מתקדם

                              הקהילה

                              • כל הקטגוריות
                              • המוזיקאי בווטסאפ
                              • דיונים אחרונים
                              • תגיות פופולריות

                              המוזיקאי.

                              הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                              © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                              נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                              • חפש באמצעות Google
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • יצירת קשר