דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תיאוריית המוזיקה
  3. דיונים מקצועיים
  4. עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים מקצועיים
22 פוסטים 4 כותבים 75 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לוי לל מנותק
    לוי לל מנותק
    לוי ל
    SynthMaster
    כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
    #13

    @מייבין-באקורדים במחילה, אבל מה שנראה לי מטופש הוא דווקא לזלזל באנלוג ובגישה שכ"כ הרבה עובדים איתה, לא לחינם כל העולם משתמש באנלוג, גם אם אתה אישית לא שומע ולא מבין את זה, אי אפשר לזלזל בגישה הזו, ספציפית לגבי אמולציות פריאמפ אני מסכים איתך שפחות הגיוני להשתמש בהם כי כפי שאמר @Studio-Bit לא הגיוני להוסיף גיין אם כבר הקלטת עם פריאמפ, אבל אפשר להשתמש בהם מעט נטו בשביל הצבע(להגביר ממש בקטנה)

    @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

    יש מצב?

    יש לי גרסה חוקית שקיבלתי חינם.

    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • לוי לל לוי ל

      @מייבין-באקורדים במחילה, אבל מה שנראה לי מטופש הוא דווקא לזלזל באנלוג ובגישה שכ"כ הרבה עובדים איתה, לא לחינם כל העולם משתמש באנלוג, גם אם אתה אישית לא שומע ולא מבין את זה, אי אפשר לזלזל בגישה הזו, ספציפית לגבי אמולציות פריאמפ אני מסכים איתך שפחות הגיוני להשתמש בהם כי כפי שאמר @Studio-Bit לא הגיוני להוסיף גיין אם כבר הקלטת עם פריאמפ, אבל אפשר להשתמש בהם מעט נטו בשביל הצבע(להגביר ממש בקטנה)

      @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

      יש מצב?

      יש לי גרסה חוקית שקיבלתי חינם.

      מייבין באקורדיםמ מנותק
      מייבין באקורדיםמ מנותק
      מייבין באקורדים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @לוי-ל לא אמרתי שאין הבדל.
      אמרתי שיש, אבל האובססיה להבדל הזה היא מטופשת, זה כמו כל אלו שנוסעים באמצע הקיץ הלוהט עם רכב אספנות בלי מזגן.

      ביקשתי שתעלה את הסרטונים שהבאת בזיפ, יש מצב?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לוי לל מנותק
        לוי לל מנותק
        לוי ל
        SynthMaster
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @מייבין-באקורדים טוב, אני לא מסכים איתך, החום והצבע שאנלוג מוסיף לדברים הוא הכרחי(לא פריאמפ, אלא סטורציה וכו’), וכל ממקסס מהמתחיל ביותר למקצוען ביותר יגיד לך את זה.
        סרטונים.zip

        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        2
        • Studio BitS מחובר
          Studio BitS מחובר
          Studio Bit
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          אבקש לא להגיב לפני שאתם רואים את הוידאו מהתחלה עד הסוף
          הוא מחלק בין צבע תדרים תגובה
          זה הבייסיק של אנלוג
          (בין אם הוא צודק ובין אם לא)

          מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          3
          • לוי לל לוי ל

            @מייבין-באקורדים טוב, אני לא מסכים איתך, החום והצבע שאנלוג מוסיף לדברים הוא הכרחי(לא פריאמפ, אלא סטורציה וכו’), וכל ממקסס מהמתחיל ביותר למקצוען ביותר יגיד לך את זה.
            סרטונים.zip

            מייבין באקורדיםמ מנותק
            מייבין באקורדיםמ מנותק
            מייבין באקורדים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @לוי-ל
            תודה רבה על הסרטונים!!
            לא אמרתי לא להוסיף סיטורציה.
            אמרתי שלחפש את הסיטורציה הספציפית שיוצר האנלוג, זה לא הסיטורציה הכי טובה ששמעתי, זה רק ההרגשה ששמים משהו שאנחנו לא כל כך יודעים מה הוא עושה, ולהרגיש שעכשיו עשיתי את זה…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Studio BitS Studio Bit

              אבקש לא להגיב לפני שאתם רואים את הוידאו מהתחלה עד הסוף
              הוא מחלק בין צבע תדרים תגובה
              זה הבייסיק של אנלוג
              (בין אם הוא צודק ובין אם לא)

              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדיםמ מנותק
              מייבין באקורדים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @Studio-Bit מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
              זה נשמע די נכון…

              Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                @Studio-Bit מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                זה נשמע די נכון…

                Studio BitS מחובר
                Studio BitS מחובר
                Studio Bit
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                #19

                @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                זה נשמע די נכון…

                בא נתחיל מזה שרופרט ניב עבר לפוקוסרייט. כך שיש מצב שהמגברים של שתיהם נושאים את אותו DNA
                אבל זה לא הרעיון אם הוא צודק או לא - כי ברור שלא. אלא כל הגישה לאנלוג וסטורציה צריך לקבל פורפוציות
                קח פלאגין של ניב (רשימה חלקית בפוסט הראשון שלי) ותבדוק לבד אם הוא צודק או לא. אה רגע יש מצב שבעצם הפלאגין זה חירטוט ואין כזה דבר סאונד של ניב כי זה שקוף (הרי זה כל המטרה שלהם בההתחלה הייתה ליצור פרה אמפ הכי נקי שיש)

                מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • Studio BitS Studio Bit

                  @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                  מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                  זה נשמע די נכון…

                  בא נתחיל מזה שרופרט ניב עבר לפוקוסרייט. כך שיש מצב שהמגברים של שתיהם נושאים את אותו DNA
                  אבל זה לא הרעיון אם הוא צודק או לא - כי ברור שלא. אלא כל הגישה לאנלוג וסטורציה צריך לקבל פורפוציות
                  קח פלאגין של ניב (רשימה חלקית בפוסט הראשון שלי) ותבדוק לבד אם הוא צודק או לא. אה רגע יש מצב שבעצם הפלאגין זה חירטוט ואין כזה דבר סאונד של ניב כי זה שקוף (הרי זה כל המטרה שלהם בההתחלה הייתה ליצור פרה אמפ הכי נקי שיש)

                  מייבין באקורדיםמ מנותק
                  מייבין באקורדיםמ מנותק
                  מייבין באקורדים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @Studio-Bit למה כל כך ברור לך שהוא לא צודק?
                  אולי באמת?

                  Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • Studio BitS מחובר
                    Studio BitS מחובר
                    Studio Bit
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                    #21
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                      @Studio-Bit למה כל כך ברור לך שהוא לא צודק?
                      אולי באמת?

                      Studio BitS מחובר
                      Studio BitS מחובר
                      Studio Bit
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                      למה כל כך ברור לך שהוא לא צודק?
                      אולי באמת?

                      על הנייר הוא צודק ב100 אחוז כי לכאו’ הוא עשה את כל הבדיקות האפשריות ויש לו גם הוכחות לזה ולכן קשה לענות על זה
                      התשובה היא בעצם מאד פשוטה: אני יוכיח לך שמוצרט זייפן כי רואים שבאמצע היצירה שלו הוא עובר סולמות ומכניס תווים לא קשורים
                      אם הוא לא מבין בסאונד אז שילך לשיר בהופעות…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      14

                      מחובר

                      3.7k

                      משתמשים

                      3.1k

                      נושאים

                      51.6k

                      פוסטים

                      ניוזלטר

                      ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                      תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                      אתר מאובטח SSL בתוקף

                      מידע

                      • צור קשר
                      • נבחרות המוזיקאי
                      • תקנון הפורום
                      • חיפוש מתקדם

                      הקהילה

                      • כל הקטגוריות
                      • המוזיקאי בווטסאפ
                      • דיונים אחרונים
                      • תגיות פופולריות

                      המוזיקאי.

                      הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                      © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                      נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                      • חפש באמצעות Google
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • יצירת קשר