עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE
-
@מייבין-באקורדים במחילה, אבל מה שנראה לי מטופש הוא דווקא לזלזל באנלוג ובגישה שכ"כ הרבה עובדים איתה, לא לחינם כל העולם משתמש באנלוג, גם אם אתה אישית לא שומע ולא מבין את זה, אי אפשר לזלזל בגישה הזו, ספציפית לגבי אמולציות פריאמפ אני מסכים איתך שפחות הגיוני להשתמש בהם כי כפי שאמר @Studio-Bit לא הגיוני להוסיף גיין אם כבר הקלטת עם פריאמפ, אבל אפשר להשתמש בהם מעט נטו בשביל הצבע(להגביר ממש בקטנה)
@מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:
יש מצב?
יש לי גרסה חוקית שקיבלתי חינם.
-
@מייבין-באקורדים במחילה, אבל מה שנראה לי מטופש הוא דווקא לזלזל באנלוג ובגישה שכ"כ הרבה עובדים איתה, לא לחינם כל העולם משתמש באנלוג, גם אם אתה אישית לא שומע ולא מבין את זה, אי אפשר לזלזל בגישה הזו, ספציפית לגבי אמולציות פריאמפ אני מסכים איתך שפחות הגיוני להשתמש בהם כי כפי שאמר @Studio-Bit לא הגיוני להוסיף גיין אם כבר הקלטת עם פריאמפ, אבל אפשר להשתמש בהם מעט נטו בשביל הצבע(להגביר ממש בקטנה)
@מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:
יש מצב?
יש לי גרסה חוקית שקיבלתי חינם.
@לוי-ל לא אמרתי שאין הבדל.
אמרתי שיש, אבל האובססיה להבדל הזה היא מטופשת, זה כמו כל אלו שנוסעים באמצע הקיץ הלוהט עם רכב אספנות בלי מזגן.ביקשתי שתעלה את הסרטונים שהבאת בזיפ, יש מצב?
-
@מייבין-באקורדים טוב, אני לא מסכים איתך, החום והצבע שאנלוג מוסיף לדברים הוא הכרחי(לא פריאמפ, אלא סטורציה וכו’), וכל ממקסס מהמתחיל ביותר למקצוען ביותר יגיד לך את זה.
סרטונים.zip -
אבקש לא להגיב לפני שאתם רואים את הוידאו מהתחלה עד הסוף
הוא מחלק בין צבע תדרים תגובה
זה הבייסיק של אנלוג
(בין אם הוא צודק ובין אם לא) -
@מייבין-באקורדים טוב, אני לא מסכים איתך, החום והצבע שאנלוג מוסיף לדברים הוא הכרחי(לא פריאמפ, אלא סטורציה וכו’), וכל ממקסס מהמתחיל ביותר למקצוען ביותר יגיד לך את זה.
סרטונים.zip@לוי-ל
תודה רבה על הסרטונים!!
לא אמרתי לא להוסיף סיטורציה.
אמרתי שלחפש את הסיטורציה הספציפית שיוצר האנלוג, זה לא הסיטורציה הכי טובה ששמעתי, זה רק ההרגשה ששמים משהו שאנחנו לא כל כך יודעים מה הוא עושה, ולהרגיש שעכשיו עשיתי את זה… -
אבקש לא להגיב לפני שאתם רואים את הוידאו מהתחלה עד הסוף
הוא מחלק בין צבע תדרים תגובה
זה הבייסיק של אנלוג
(בין אם הוא צודק ובין אם לא)@Studio-Bit מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
זה נשמע די נכון… -
@Studio-Bit מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
זה נשמע די נכון…@מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:
מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
זה נשמע די נכון…בא נתחיל מזה שרופרט ניב עבר לפוקוסרייט. כך שיש מצב שהמגברים של שתיהם נושאים את אותו DNA
אבל זה לא הרעיון אם הוא צודק או לא - כי ברור שלא. אלא כל הגישה לאנלוג וסטורציה צריך לקבל פורפוציות
קח פלאגין של ניב (רשימה חלקית בפוסט הראשון שלי) ותבדוק לבד אם הוא צודק או לא. אה רגע יש מצב שבעצם הפלאגין זה חירטוט ואין כזה דבר סאונד של ניב כי זה שקוף (הרי זה כל המטרה שלהם בההתחלה הייתה ליצור פרה אמפ הכי נקי שיש) -
@מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:
מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
זה נשמע די נכון…בא נתחיל מזה שרופרט ניב עבר לפוקוסרייט. כך שיש מצב שהמגברים של שתיהם נושאים את אותו DNA
אבל זה לא הרעיון אם הוא צודק או לא - כי ברור שלא. אלא כל הגישה לאנלוג וסטורציה צריך לקבל פורפוציות
קח פלאגין של ניב (רשימה חלקית בפוסט הראשון שלי) ותבדוק לבד אם הוא צודק או לא. אה רגע יש מצב שבעצם הפלאגין זה חירטוט ואין כזה דבר סאונד של ניב כי זה שקוף (הרי זה כל המטרה שלהם בההתחלה הייתה ליצור פרה אמפ הכי נקי שיש)@Studio-Bit למה כל כך ברור לך שהוא לא צודק?
אולי באמת? -
פוסט זה נמחק!
-
@Studio-Bit למה כל כך ברור לך שהוא לא צודק?
אולי באמת?@מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:
למה כל כך ברור לך שהוא לא צודק?
אולי באמת?על הנייר הוא צודק ב100 אחוז כי לכאו’ הוא עשה את כל הבדיקות האפשריות ויש לו גם הוכחות לזה ולכן קשה לענות על זה
התשובה היא בעצם מאד פשוטה: אני יוכיח לך שמוצרט זייפן כי רואים שבאמצע היצירה שלו הוא עובר סולמות ומכניס תווים לא קשורים
אם הוא לא מבין בסאונד אז שילך לשיר בהופעות…