דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תיאוריית המוזיקה
  3. דיונים מקצועיים
  4. עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים מקצועיים
22 פוסטים 4 כותבים 75 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Studio BitS מחובר
    Studio BitS מחובר
    Studio Bit
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
    #1

    אז הרשת סוערת בעקבות סרטון חדש של ג’ים ליל, שבו הוא טוען ואף מנסה להוכיח שמגבר ה־Neve שנחשב בעיני רבים לאחד הפריאמפים האגדיים והמבוקשים בעולם האודיו נשמע כמעט זהה לפריאמפ שבכרטיס Focusrite פשוט.
    האמת? זה גרם לי להרגיש שחזרתי לישיבה… ויכוחים סוערים מכל הכיוונים, הוכחות, הפרכות, ציטוטים ומבחנים – וכל צד משוכנע שהאמת נמצאת אצלו.
    הסרטון פתוח בנטפרי
    https://www.youtube.com/embed/K-vIeA7yy6Q?wmode=opaque&start=9
    מה איתכם גם אתם שמים איזה פלאגין ומשוכנעים שזה עושה משהו?

    יש כאן רשימה חלקית של פלאגינים שהם אמולציות של הניב מה דעתכם?

    Universal Audio – Neve 1073 Preamp & EQ Collection

    Waves – Scheps 73 (מבוסס 1073 עם כמה תוספות מודרניות)

    Arturia – Pre 1973

    IK Multimedia – EQ 73 ו־Preamp 73 במסגרת T-RackS

    Plugin Alliance – Lindell 80 Series

    NoiseAsh – Need Preamp & EQ

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • Studio BitS Studio Bit

      אז הרשת סוערת בעקבות סרטון חדש של ג’ים ליל, שבו הוא טוען ואף מנסה להוכיח שמגבר ה־Neve שנחשב בעיני רבים לאחד הפריאמפים האגדיים והמבוקשים בעולם האודיו נשמע כמעט זהה לפריאמפ שבכרטיס Focusrite פשוט.
      האמת? זה גרם לי להרגיש שחזרתי לישיבה… ויכוחים סוערים מכל הכיוונים, הוכחות, הפרכות, ציטוטים ומבחנים – וכל צד משוכנע שהאמת נמצאת אצלו.
      הסרטון פתוח בנטפרי
      https://www.youtube.com/embed/K-vIeA7yy6Q?wmode=opaque&start=9
      מה איתכם גם אתם שמים איזה פלאגין ומשוכנעים שזה עושה משהו?

      יש כאן רשימה חלקית של פלאגינים שהם אמולציות של הניב מה דעתכם?

      Universal Audio – Neve 1073 Preamp & EQ Collection

      Waves – Scheps 73 (מבוסס 1073 עם כמה תוספות מודרניות)

      Arturia – Pre 1973

      IK Multimedia – EQ 73 ו־Preamp 73 במסגרת T-RackS

      Plugin Alliance – Lindell 80 Series

      NoiseAsh – Need Preamp & EQ

      N מנותק
      N מנותק
      natinati
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @Studio-Bit הקישורים לחשבון בנטפרי…

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • לוי לל מנותק
        לוי לל מנותק
        לוי ל
        SynthMaster
        כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
        #3

        @Studio-Bit נשמע לי כמו פרובוקציה מגוחכת, השתמשתי בARTURIA 1973, פלאג מדהים ממש, לא יצא לי להשתמש במגבר המקורי, אבל זה נשמע לחלוטין כמו פרובוקציה כל שהיא.

        הנה הסרטונים לצפייה ישירה באתר -
        הסרטון המקורי - בגללו התעוררה כל הסערה
        videoplayback (58).mp4

        סרטון תגובה של מישהו -
        [videoplayback (59).mp4

        Studio BitS N מייבין באקורדיםמ 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • Studio BitS מחובר
          Studio BitS מחובר
          Studio Bit
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
          #4

          מתנצל תיקנתי את הקישור

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • לוי לל לוי ל

            @Studio-Bit נשמע לי כמו פרובוקציה מגוחכת, השתמשתי בARTURIA 1973, פלאג מדהים ממש, לא יצא לי להשתמש במגבר המקורי, אבל זה נשמע לחלוטין כמו פרובוקציה כל שהיא.

            הנה הסרטונים לצפייה ישירה באתר -
            הסרטון המקורי - בגללו התעוררה כל הסערה
            videoplayback (58).mp4

            סרטון תגובה של מישהו -
            [videoplayback (59).mp4

            Studio BitS מחובר
            Studio BitS מחובר
            Studio Bit
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @לוי-ל כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

            זה כמו לקום בבוקר ולהגיד שה1176 בעצם לא עושה כלום, והוא רק מקסימסייזר פשוט כמו של קיובייס.

            פסיכי לגמרי ממש ככה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לוי לל לוי ל

              @Studio-Bit נשמע לי כמו פרובוקציה מגוחכת, השתמשתי בARTURIA 1973, פלאג מדהים ממש, לא יצא לי להשתמש במגבר המקורי, אבל זה נשמע לחלוטין כמו פרובוקציה כל שהיא.

              הנה הסרטונים לצפייה ישירה באתר -
              הסרטון המקורי - בגללו התעוררה כל הסערה
              videoplayback (58).mp4

              סרטון תגובה של מישהו -
              [videoplayback (59).mp4

              N מנותק
              N מנותק
              natinati
              כתב נערך לאחרונה על ידי natinati
              #6

              @לוי-ל כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

              זה כמו לקום בבוקר ולהגיד שה1176 בעצם לא עושה כלום, והוא רק מקסימסייזר פשוט כמו של קיובייס.

              רגע רגע. ואולי גם זה נכון?!
              ואם תשים קומפרסור שקוף מהיר ותבחר באיזה טייפ/סטורציה עם צבע מסוים אחריו. אולי תגיע לצבע מאוד קרוב ל1176 ?!

              וגם אם זה לא יהיה אותו דבר יכול להיות שהזה יהיה אפילו יותר יפה [למה לסבול ממגבלת הטכנולגיה האנלוגית של פעם. הא?!]

              Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
              👑
              1
              • לוי לל מנותק
                לוי לל מנותק
                לוי ל
                SynthMaster
                כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
                #7

                @natinati אולי, מה שבטוח שזה לא מקסימסייזר של סטיינברג…
                יש לו צבע וקומפרסיה יפה, על זה אין חולק, האם אפשר לחקות אותה באמצעים אחרים? ברור.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                1
                • N natinati

                  @לוי-ל כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                  זה כמו לקום בבוקר ולהגיד שה1176 בעצם לא עושה כלום, והוא רק מקסימסייזר פשוט כמו של קיובייס.

                  רגע רגע. ואולי גם זה נכון?!
                  ואם תשים קומפרסור שקוף מהיר ותבחר באיזה טייפ/סטורציה עם צבע מסוים אחריו. אולי תגיע לצבע מאוד קרוב ל1176 ?!

                  וגם אם זה לא יהיה אותו דבר יכול להיות שהזה יהיה אפילו יותר יפה [למה לסבול ממגבלת הטכנולגיה האנלוגית של פעם. הא?!]

                  Studio BitS מחובר
                  Studio BitS מחובר
                  Studio Bit
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @natinati כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                  ואם תשים קומפרסור שקוף מהיר ותבחר באיזה טייפ/סטורציה עם צבע מסוים אחריו. אולי תגיע לצבע מאוד קרוב ל1176 ?!

                  יש באנלוג 2 דברים התנהגות וצבע
                  הם מגיבים בצורה מוזיקלית
                  ועל הדרך מוסיפים צבע
                  ה1176 וה2A נחשבים למוזיקלים לגבי צבע לא יודע…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  3
                  • Studio BitS מחובר
                    Studio BitS מחובר
                    Studio Bit
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                    #9

                    יש לי המוווון מה לכתוב
                    אבל קודם נחכה ל @Hagai-Habani וכן ל @SHLNX
                    בוידאו הזה טמון בעצם את כל התאוריה שלי על הסאונד האנלוגי.

                    מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Studio BitS Studio Bit

                      יש לי המוווון מה לכתוב
                      אבל קודם נחכה ל @Hagai-Habani וכן ל @SHLNX
                      בוידאו הזה טמון בעצם את כל התאוריה שלי על הסאונד האנלוגי.

                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                      מייבין באקורדים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @Studio-Bit כבר כתבתי פעם, שאחד הדברים הכי מטופשים לדעתי בעולם הזה זה אנלוג.
                      פרהאמפ במקור מיועד להגביר את עוצמת הקלט.
                      והיות והמכשירים האלה אנלוגיים הם לא מדוייקים, ועושים קצת קומפרסיה וקצת גייט וקצת סיטורציה, ומגיב לכל אזור תדרים ולכל תמונת סטריאו בצורה שונה, ומתמודד מאד כשיש טרייזנטים,
                      נהיה לו ''צבע ‘’ אחר.
                      ואז-כולנו השתכנוענו שהעיוות הזה יפה.
                      ולכן אם אתה לא שם על הוואקל שלך מדמי אנלוג-זה כביכול לא נשמע יפה
                      ואם אתה שם במקום מדמים יוקרתיים, WaveShaper פשוט שמאפשר לך לשלוט בדיוק מה אתה מוסיף לסאונד, ולדייק את הבחירה שלך, כולם יגידו ‘‘חסר לזה חום’’
                      וזה כמו להוסיף ל EDM סאונד LO-FI, ולהתרגל לזה…

                      Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • לוי לל לוי ל

                        @Studio-Bit נשמע לי כמו פרובוקציה מגוחכת, השתמשתי בARTURIA 1973, פלאג מדהים ממש, לא יצא לי להשתמש במגבר המקורי, אבל זה נשמע לחלוטין כמו פרובוקציה כל שהיא.

                        הנה הסרטונים לצפייה ישירה באתר -
                        הסרטון המקורי - בגללו התעוררה כל הסערה
                        videoplayback (58).mp4

                        סרטון תגובה של מישהו -
                        [videoplayback (59).mp4

                        מייבין באקורדיםמ מנותק
                        מייבין באקורדיםמ מנותק
                        מייבין באקורדים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @לוי-ל תצרף בZIP לנטפרי, יש מצב?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                          @Studio-Bit כבר כתבתי פעם, שאחד הדברים הכי מטופשים לדעתי בעולם הזה זה אנלוג.
                          פרהאמפ במקור מיועד להגביר את עוצמת הקלט.
                          והיות והמכשירים האלה אנלוגיים הם לא מדוייקים, ועושים קצת קומפרסיה וקצת גייט וקצת סיטורציה, ומגיב לכל אזור תדרים ולכל תמונת סטריאו בצורה שונה, ומתמודד מאד כשיש טרייזנטים,
                          נהיה לו ''צבע ‘’ אחר.
                          ואז-כולנו השתכנוענו שהעיוות הזה יפה.
                          ולכן אם אתה לא שם על הוואקל שלך מדמי אנלוג-זה כביכול לא נשמע יפה
                          ואם אתה שם במקום מדמים יוקרתיים, WaveShaper פשוט שמאפשר לך לשלוט בדיוק מה אתה מוסיף לסאונד, ולדייק את הבחירה שלך, כולם יגידו ‘‘חסר לזה חום’’
                          וזה כמו להוסיף ל EDM סאונד LO-FI, ולהתרגל לזה…

                          Studio BitS מחובר
                          Studio BitS מחובר
                          Studio Bit
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                          #12

                          @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                          כבר כתבתי פעם, שאחד הדברים הכי מטופשים לדעתי בעולם הזה זה אנלוג.

                          לדעתי אחד הדברים המטופשים בעולם זה פלאגין פרה אמפ. אם כבר הקלטת עם פרה-אמפ (לא משנה איזה אפילו של הכרטיס קול) זה לא הגיוני להוסיף גיין אח’'כ.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • לוי לל מנותק
                            לוי לל מנותק
                            לוי ל
                            SynthMaster
                            כתב נערך לאחרונה על ידי לוי ל
                            #13

                            @מייבין-באקורדים במחילה, אבל מה שנראה לי מטופש הוא דווקא לזלזל באנלוג ובגישה שכ"כ הרבה עובדים איתה, לא לחינם כל העולם משתמש באנלוג, גם אם אתה אישית לא שומע ולא מבין את זה, אי אפשר לזלזל בגישה הזו, ספציפית לגבי אמולציות פריאמפ אני מסכים איתך שפחות הגיוני להשתמש בהם כי כפי שאמר @Studio-Bit לא הגיוני להוסיף גיין אם כבר הקלטת עם פריאמפ, אבל אפשר להשתמש בהם מעט נטו בשביל הצבע(להגביר ממש בקטנה)

                            @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                            יש מצב?

                            יש לי גרסה חוקית שקיבלתי חינם.

                            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • לוי לל לוי ל

                              @מייבין-באקורדים במחילה, אבל מה שנראה לי מטופש הוא דווקא לזלזל באנלוג ובגישה שכ"כ הרבה עובדים איתה, לא לחינם כל העולם משתמש באנלוג, גם אם אתה אישית לא שומע ולא מבין את זה, אי אפשר לזלזל בגישה הזו, ספציפית לגבי אמולציות פריאמפ אני מסכים איתך שפחות הגיוני להשתמש בהם כי כפי שאמר @Studio-Bit לא הגיוני להוסיף גיין אם כבר הקלטת עם פריאמפ, אבל אפשר להשתמש בהם מעט נטו בשביל הצבע(להגביר ממש בקטנה)

                              @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                              יש מצב?

                              יש לי גרסה חוקית שקיבלתי חינם.

                              מייבין באקורדיםמ מנותק
                              מייבין באקורדיםמ מנותק
                              מייבין באקורדים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @לוי-ל לא אמרתי שאין הבדל.
                              אמרתי שיש, אבל האובססיה להבדל הזה היא מטופשת, זה כמו כל אלו שנוסעים באמצע הקיץ הלוהט עם רכב אספנות בלי מזגן.

                              ביקשתי שתעלה את הסרטונים שהבאת בזיפ, יש מצב?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • לוי לל מנותק
                                לוי לל מנותק
                                לוי ל
                                SynthMaster
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @מייבין-באקורדים טוב, אני לא מסכים איתך, החום והצבע שאנלוג מוסיף לדברים הוא הכרחי(לא פריאמפ, אלא סטורציה וכו’), וכל ממקסס מהמתחיל ביותר למקצוען ביותר יגיד לך את זה.
                                סרטונים.zip

                                מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                2
                                • Studio BitS מחובר
                                  Studio BitS מחובר
                                  Studio Bit
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  אבקש לא להגיב לפני שאתם רואים את הוידאו מהתחלה עד הסוף
                                  הוא מחלק בין צבע תדרים תגובה
                                  זה הבייסיק של אנלוג
                                  (בין אם הוא צודק ובין אם לא)

                                  מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  3
                                  • לוי לל לוי ל

                                    @מייבין-באקורדים טוב, אני לא מסכים איתך, החום והצבע שאנלוג מוסיף לדברים הוא הכרחי(לא פריאמפ, אלא סטורציה וכו’), וכל ממקסס מהמתחיל ביותר למקצוען ביותר יגיד לך את זה.
                                    סרטונים.zip

                                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                                    מייבין באקורדיםמ מנותק
                                    מייבין באקורדים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @לוי-ל
                                    תודה רבה על הסרטונים!!
                                    לא אמרתי לא להוסיף סיטורציה.
                                    אמרתי שלחפש את הסיטורציה הספציפית שיוצר האנלוג, זה לא הסיטורציה הכי טובה ששמעתי, זה רק ההרגשה ששמים משהו שאנחנו לא כל כך יודעים מה הוא עושה, ולהרגיש שעכשיו עשיתי את זה…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Studio BitS Studio Bit

                                      אבקש לא להגיב לפני שאתם רואים את הוידאו מהתחלה עד הסוף
                                      הוא מחלק בין צבע תדרים תגובה
                                      זה הבייסיק של אנלוג
                                      (בין אם הוא צודק ובין אם לא)

                                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                                      מייבין באקורדיםמ מנותק
                                      מייבין באקורדים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @Studio-Bit מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                                      זה נשמע די נכון…

                                      Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מייבין באקורדיםמ מייבין באקורדים

                                        @Studio-Bit מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                                        זה נשמע די נכון…

                                        Studio BitS מחובר
                                        Studio BitS מחובר
                                        Studio Bit
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                                        #19

                                        @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                                        מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                                        זה נשמע די נכון…

                                        בא נתחיל מזה שרופרט ניב עבר לפוקוסרייט. כך שיש מצב שהמגברים של שתיהם נושאים את אותו DNA
                                        אבל זה לא הרעיון אם הוא צודק או לא - כי ברור שלא. אלא כל הגישה לאנלוג וסטורציה צריך לקבל פורפוציות
                                        קח פלאגין של ניב (רשימה חלקית בפוסט הראשון שלי) ותבדוק לבד אם הוא צודק או לא. אה רגע יש מצב שבעצם הפלאגין זה חירטוט ואין כזה דבר סאונד של ניב כי זה שקוף (הרי זה כל המטרה שלהם בההתחלה הייתה ליצור פרה אמפ הכי נקי שיש)

                                        מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • Studio BitS Studio Bit

                                          @מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:

                                          מה עונים לטיעונים שלו אנשים?
                                          זה נשמע די נכון…

                                          בא נתחיל מזה שרופרט ניב עבר לפוקוסרייט. כך שיש מצב שהמגברים של שתיהם נושאים את אותו DNA
                                          אבל זה לא הרעיון אם הוא צודק או לא - כי ברור שלא. אלא כל הגישה לאנלוג וסטורציה צריך לקבל פורפוציות
                                          קח פלאגין של ניב (רשימה חלקית בפוסט הראשון שלי) ותבדוק לבד אם הוא צודק או לא. אה רגע יש מצב שבעצם הפלאגין זה חירטוט ואין כזה דבר סאונד של ניב כי זה שקוף (הרי זה כל המטרה שלהם בההתחלה הייתה ליצור פרה אמפ הכי נקי שיש)

                                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                                          מייבין באקורדיםמ מנותק
                                          מייבין באקורדים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @Studio-Bit למה כל כך ברור לך שהוא לא צודק?
                                          אולי באמת?

                                          Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          10

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.6k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר