הקלידנים 3
-
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
@B-הפקות זה יהיה במקביל למלחינים, הגמר מתוכנן לבין הזמנים אב
של שנה הבאה ?
כי אם כך, זה לא סותר את הקול החדש בדרכים, כי אמרו שהפרקים האלו ישודרו מדי יום -
@מוזיקה-ללב אישית, (וזה סתם ספאם, אבל אני מרשה לעצמי פעם אחת להגיב בעניין), המלחינים היא תוכנית משעממת, ופשוט לא מענייינת.
בא נניח שיצא משם שיר אחד, שיהיה להיט ענק בכל הארץ. זה אולי יפרסם את המלחין לזמרים.
לי, כאחד ששנהנה מלשמוע מוזיקה זה לא מעניין מי המלחין, ויותר מזה, גם אין לי כח לשמוע שירים שלא מעניינים אותי
ותוכנית שאני צופה בה בדילוגים כל הזמן, פשוט לא כיף להמשיך לצפות בה…@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
@המלחינים היא תוכנית משעממת, ופשוט לא מענייינת.
בהחלט יכול להבין שחושבים שזו תוכנית משעממת אבל כל אחד מתעניין בתוכניות האלה
בתחום המוזיקה שנוגע אליו --נגינה שירה הלחנה וכ"ו --אבל אי אפשר להכליל כי אני
להבדיל דוקא בתוכנית הזו יש לי הכי עניין ועוקב אחריה ואפילו השתתפתי כמתמודד
ולמרות שמדובר בריאלטי עם הרבה "לא לשם שמיים " יותר חיצוניות ופחות תוכן
אבל כמתעסק בהלחנה למדתי הרבה --לטוב ולמוטב – ולא יכול לפרט
ובוא נגיד שאם הייתי יודע מראש מה הם מחפשים הייתי מתנהל אחרת לגמרי או שבכלל לא הייתי משתתף -
@המנגן-1 אני התכוונתי שהלו"ז יהיה ככה:
המלחינים ממשיך כרגיל על לגמר בבין הזמנים אב תשפ"ו
ובבין הזמנים אב ישודר כל יום פרק של הקול החדש בדרכים@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
המלחינים ממשיך כרגיל על לגמר בבין הזמנים אב תשפ"ו
ובבין הזמנים אב ישודר כל יום פרק של הקול החדש בדרכיםמה הולך להיות בקול החדש בדרכים?
-
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
המלחינים ממשיך כרגיל על לגמר בבין הזמנים אב תשפ"ו
ובבין הזמנים אב ישודר כל יום פרק של הקול החדש בדרכיםמה הולך להיות בקול החדש בדרכים?
@מוזיקה-ללב הם עוברים לכל מיני הרים ומקימים אולפן נייד וסוג של תושבי העיר מגיעים להתמודד
משהו כזה -
@יואל-גלס מבחינת הגדרת התחרות אני מסכים
גם בציבור הכללי להבדיל יש תוכניות גילוי כשרונות שמתמודד יצרן גלידה מול להטוטן, הבעיה הייתה בהגדרת ‘‘מאסטרו’’
אבל בלי קשר, היה כיף לצפות באנשים מוכשרים באמת (ע"ע @יוחנן-בלייך , והזמר סטייל ריבו שהיה שם לא זוכר את שמו, ועוד) ולראות מקצוענות
כמו"כ חלק מהשופטים היו באמת מיקצוענים, עמו אבי אילסון ועוד, והביאו שופטים אורחים ברמה כמו יהודה גלילי ועוד…
היה כיף לשמוע איכות מוזזיקלית
הרעיון של ‘‘תחרות’’ של מאסטרו באמת לא הצליח
ובחירת השופטים הגרועה שלהם לגמר, בשילוב המבוכה הגדולה מהזכיה קברה את הסיכויים של התוכנית הזאת להצליח שוב, וחבל@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
הזמר סטייל ריבו
יהודה גלר? בחור מוכשר ואלוף, יש שיר משותף שלנו שאני מחכה שיצא אבל הוא מטייל לו במזרח הרחוק.
-
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
הזמר סטייל ריבו
יהודה גלר? בחור מוכשר ואלוף, יש שיר משותף שלנו שאני מחכה שיצא אבל הוא מטייל לו במזרח הרחוק.
@יוחנן-בלייך עברתי עכשיו על הקצת חומר שלו תגיד למה הוא מחכה? שיוציא וזריז אני מת לשמוע את החומרים שלו
אל תגיד, הוא חייב להוציא שיר אם דוד בן ארזה לא?
-
בהמשך לנושאים שנידונו פה על תוכניות הריאלטי השונות, לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
@יודלה לא נראה לי כי כמה כבר גיטריסטים יש זה לא מתקרב לכמות של הקלידנים
-
בהמשך לנושאים שנידונו פה על תוכניות הריאלטי השונות, לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
@יודלה כתב בהקלידנים 3:
לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
ברווווור שכן
יכול להיות מעניין
אקורדים, ליווי, אילטור, עיצוב של גיטרה.
2 נקודות קטנות
1.אני חושב שאין לזה ביקוש ביומיום כמו זמר אורגניסט מלחין -ואז אין רייטינג
2. יכול להיות משעמם טיפה צריך להיות כישרון באמת טוב -
@יודלה כתב בהקלידנים 3:
לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
ברווווור שכן
יכול להיות מעניין
אקורדים, ליווי, אילטור, עיצוב של גיטרה.
2 נקודות קטנות
1.אני חושב שאין לזה ביקוש ביומיום כמו זמר אורגניסט מלחין -ואז אין רייטינג
2. יכול להיות משעמם טיפה צריך להיות כישרון באמת טוב@Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
זה-יהיה באמת מעניין -
@מייבין-באקורדים
אהבתי
לא יודע אם ברמה של מיקס ומאסטר כי זה משו אחר
אבל כן תחרות של מפיקים -
@מייבין-באקורדים
אהבתי
לא יודע אם ברמה של מיקס ומאסטר כי זה משו אחר
אבל כן תחרות של מפיקים@Studio-Bit אתה תגיע לזה?
(כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?) -
@Studio-Bit אתה תגיע לזה?
(כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
אתה תגיע לזה?
חחחח לא אני לא מפיק
מי מתאים להיות שופט? שאלה קשה מאד כל אחד הוא טופ בסגנון שלו
אני הייתי בוחר 4 מקצוענים ועוד 2 לא ברמה גבוהה (מוזיקלים נחמדים) ועליהם הייתי מסתמך -
@Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
זה-יהיה באמת מעניין@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
@Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
זה-יהיה באמת מענייןאפשר לעשות את זה כאן באתר
זה יהיה באשכול נפרד
שכמה מפיקים מכאן יהיו השופטים, אם אפשרות דירוג של השומעים
אולי גם אפשר לעשות תחרות הקלידנים כאן באתר ?
@המוזיקאי מה אתה אומר ?
@איש-אחד ? -
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
@Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
זה-יהיה באמת מענייןאפשר לעשות את זה כאן באתר
זה יהיה באשכול נפרד
שכמה מפיקים מכאן יהיו השופטים, אם אפשרות דירוג של השומעים
אולי גם אפשר לעשות תחרות הקלידנים כאן באתר ?
@המוזיקאי מה אתה אומר ?
@איש-אחד ?@המנגן-1 כתב בהקלידנים 3:
אפשר לעשות את זה כאן באתר
האתר הזה אין לו מספיק חשיפה (ומימון) בשביל להרים כזה פרויקט.
מה שיש כאן עד עכשיו של שיתוף התוצר זה מעולה, אבל לדעתי צריך יותר. -
@Studio-Bit אתה תגיע לזה?
(כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)
אני חושב שלתחרות הפקה צריך שופטים שהם מולטי ז’אנרים כמו קליין ברי, שריקי, שמואל כהן, איתמר שקדי…
(שימו לב ש 3 מתוך ה 4 שהזכרתי, עובדים צמוד עם אלחנן אלחדד - הבן אדם יודע עם מי לעבוד!)
-
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)
אני חושב שלתחרות הפקה צריך שופטים שהם מולטי ז’אנרים כמו קליין ברי, שריקי, שמואל כהן, איתמר שקדי…
(שימו לב ש 3 מתוך ה 4 שהזכרתי, עובדים צמוד עם אלחנן אלחדד - הבן אדם יודע עם מי לעבוד!)
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקיםאי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אבל כן תחרות של מפיקים
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבורלדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו
-
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקיםאי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אבל כן תחרות של מפיקים
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבורלדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
נכון, פשוט בדיחה להשוות בין מיקס במחשב לבין מיקס באורגן.
-
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
נכון, פשוט בדיחה להשוות בין מיקס במחשב לבין מיקס באורגן.
-
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקיםאי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אבל כן תחרות של מפיקים
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבורלדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
ולכן:
1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)