הקלידנים 3
-
@יודלה כתב בהקלידנים 3:
לדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
ברווווור שכן
יכול להיות מעניין
אקורדים, ליווי, אילטור, עיצוב של גיטרה.
2 נקודות קטנות
1.אני חושב שאין לזה ביקוש ביומיום כמו זמר אורגניסט מלחין -ואז אין רייטינג
2. יכול להיות משעמם טיפה צריך להיות כישרון באמת טוב@Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
זה-יהיה באמת מעניין -
@מייבין-באקורדים
אהבתי
לא יודע אם ברמה של מיקס ומאסטר כי זה משו אחר
אבל כן תחרות של מפיקים -
@מייבין-באקורדים
אהבתי
לא יודע אם ברמה של מיקס ומאסטר כי זה משו אחר
אבל כן תחרות של מפיקים@Studio-Bit אתה תגיע לזה?
(כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?) -
@Studio-Bit אתה תגיע לזה?
(כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
אתה תגיע לזה?
חחחח לא אני לא מפיק
מי מתאים להיות שופט? שאלה קשה מאד כל אחד הוא טופ בסגנון שלו
אני הייתי בוחר 4 מקצוענים ועוד 2 לא ברמה גבוהה (מוזיקלים נחמדים) ועליהם הייתי מסתמך -
@Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
זה-יהיה באמת מעניין@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
@Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
זה-יהיה באמת מענייןאפשר לעשות את זה כאן באתר
זה יהיה באשכול נפרד
שכמה מפיקים מכאן יהיו השופטים, אם אפשרות דירוג של השומעים
אולי גם אפשר לעשות תחרות הקלידנים כאן באתר ?
@המוזיקאי מה אתה אומר ?
@איש-אחד ? -
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
@Studio-Bit אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
השופטים יצטרכן להיות הטופ בתעשייה שלנו בסאונד והפקה.
זה-יהיה באמת מענייןאפשר לעשות את זה כאן באתר
זה יהיה באשכול נפרד
שכמה מפיקים מכאן יהיו השופטים, אם אפשרות דירוג של השומעים
אולי גם אפשר לעשות תחרות הקלידנים כאן באתר ?
@המוזיקאי מה אתה אומר ?
@איש-אחד ?@המנגן-1 כתב בהקלידנים 3:
אפשר לעשות את זה כאן באתר
האתר הזה אין לו מספיק חשיפה (ומימון) בשביל להרים כזה פרויקט.
מה שיש כאן עד עכשיו של שיתוף התוצר זה מעולה, אבל לדעתי צריך יותר. -
@Studio-Bit אתה תגיע לזה?
(כנראה תלוי מי יהיו השופטים…)
מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)
אני חושב שלתחרות הפקה צריך שופטים שהם מולטי ז’אנרים כמו קליין ברי, שריקי, שמואל כהן, איתמר שקדי…
(שימו לב ש 3 מתוך ה 4 שהזכרתי, עובדים צמוד עם אלחנן אלחדד - הבן אדם יודע עם מי לעבוד!)
-
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
מי אתה חושב שמתאחם להיות שופט? (מי הטופ בתעשייה שלנו ברמת הפקה?)
אני חושב שלתחרות הפקה צריך שופטים שהם מולטי ז’אנרים כמו קליין ברי, שריקי, שמואל כהן, איתמר שקדי…
(שימו לב ש 3 מתוך ה 4 שהזכרתי, עובדים צמוד עם אלחנן אלחדד - הבן אדם יודע עם מי לעבוד!)
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקיםאי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אבל כן תחרות של מפיקים
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבורלדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו
-
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקיםאי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אבל כן תחרות של מפיקים
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבורלדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
נכון, פשוט בדיחה להשוות בין מיקס במחשב לבין מיקס באורגן.
-
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
נכון, פשוט בדיחה להשוות בין מיקס במחשב לבין מיקס באורגן.
-
@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקיםאי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אבל כן תחרות של מפיקים
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבורלדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
ולכן:
1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי) -
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
ולכן:
1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)@Studio-Bit ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?
-
@Studio-Bit ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?
יותר מכל תוכנית אחרת זה חתיכת כשרון. וכמובן שיהיה שיתוף מסך של המתמודד והוא יצטרך להראות מה הוא עשה אחרת זה לא שווה כלום
אפילו הפקה של שיר עם תווים. אלו הטאלנטים האמיתיים -
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?
יותר מכל תוכנית אחרת זה חתיכת כשרון. וכמובן שיהיה שיתוף מסך של המתמודד והוא יצטרך להראות מה הוא עשה אחרת זה לא שווה כלום
אפילו הפקה של שיר עם תווים. אלו הטאלנטים האמיתיים@Studio-Bit ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
ומספיק אנשים ירשמו? -
@Studio-Bit ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
ומספיק אנשים ירשמו?@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
ומספיק אנשים ירשמו?אותי יותר מעניין כרגע מי יהיו השופטים שיפוט גרוע זה אסון
-
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
לדעתי הכיוון הוא למצוא מעבד מוזיקלי שיכול להפיק שיר דרך המחשב\אורגן (נפגשתי בבחורים צדיקים שלא רוצים גישה למחשב והביאו לי עיבודים מושלמים מהטיירוס)
ולכן:
1.המבחן הוא לא להגיע לרמת סאונד מושלמת ( אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
) אלא רמת עיבוד גבוהה והבנה מוזיקלית
2. זה ברור שיש הבדל בין הקלטות של כלים חיים לבין הפקה במחשב כך שגם בזה צריך להתחשב (ואולי חלק מהפרטמרים יהיו להצליח להפיק כמה שיותר קרוב לאמיתי)@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
הלוואי, תחרות ממקססים זה חלום מבחינתי…
הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000” -
@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
ומספיק אנשים ירשמו?אותי יותר מעניין כרגע מי יהיו השופטים שיפוט גרוע זה אסון
@Studio-Bit לפני השופטים צריך לראות שיש ביקוש וקהל…
-
@Studio-Bit לפני השופטים צריך לראות שיש ביקוש וקהל…
-
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
הלוואי, תחרות ממקססים זה חלום מבחינתי…
הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000”@לוי-ל כתב בהקלידנים 3:
הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000”
את אף אחד לא מעניין (גם לא את השופטים) עם איזה פלאגין השתמשת. השאלה היא האם השיר שמיקססת יצא טוב או לא.
אתה חושב שאתה יכול להביא תוצאה ותהפוך אותך לממקסס הבא של הציבור החרדי קדימה.
אבל אנשים לא מבינים בסאונד והם יכולים לשמוע שיר באיכות MP3 128 KB ומבתחינתם הכל טוב כך שלזה אתה צודק לא בטוח שזה יעניין מישהו -
תכלס לא ייצא מה כלום אבל למה לא