סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן
-
בס’'ד עוד ריפ חדש!!!
@נפתלי-בר-נתן זה קורג???
אני בהלם…
וואו פשוט מדהיםםםם -
בס’'ד עוד אחד ענק!!!
-
בס’'ד עוד אחד ענק!!!
@נפתלי-בר-נתן וואווו
יש יאמרו שזה עם יותר מדי עצירות
אבל זה מקצועי ברמותתתת -
בס’'ד עוד אחד ענק!!!
@נפתלי-בר-נתן הזוי לחלוטין מטורףףףףףףףףףףף
איך אתה עושה את זה על האורגן??? -
@נפתלי-בר-נתן וואווו
יש יאמרו שזה עם יותר מדי עצירות
אבל זה מקצועי ברמותתתת@שלום-צוקר תודה…יש בזה משהו בזה אבל ככה היה לי ההשראה באותו רגע אז ככה אני משאיר את זה
@מנדי-0 תודה -
בס’'ד עוד אחד ענק!!!
@נפתלי-בר-נתן יפה מאד! שמעתי עכשיו גם דברים קודמים שלך אחלה בניה מהם הדגימות שאתה משתמש?
-
@נפתלי-בר-נתן יפה מאד! שמעתי עכשיו גם דברים קודמים שלך אחלה בניה מהם הדגימות שאתה משתמש?
@י.פ תודה
הדגימות חלק מקשמר וחלק אני מאלתר -
בס’'ד עוד אחד ענק!!!
@נפתלי-בר-נתן וואו וואו וואו.
אין דברים כאלו.
אפילו על תוכנה הייתי מתלהב…
על אורגן???
אחי, אתה עוד תמכור סטים לאלפים, תזכור מי אמר לך את זה ראשון!!
(תעשה לי הנחה…
) -
@נפתלי-בר-נתן אתה מדהים לחלוטין, ומה שמפתיע אותי היא דווקא איכות הסאונד, זה קורג PA900!, איך זה בכלל הגיוני?, בכל אופן רק אמליץ המלצה קטנה(ממש לא קריטי, מפריע רק לי) להחליף את המקצב הזה במקצב האוס רגיל…
מרוב שחשדתי באיכות הסאונד ערכתי בדיקה קטנה באמצעות AI האם הסאונד לא עבר “ניקיון קל” ע"י ידי סונו, וזה באמת 100% קורג!
-
@נפתלי-בר-נתן אתה מדהים לחלוטין, ומה שמפתיע אותי היא דווקא איכות הסאונד, זה קורג PA900!, איך זה בכלל הגיוני?, בכל אופן רק אמליץ המלצה קטנה(ממש לא קריטי, מפריע רק לי) להחליף את המקצב הזה במקצב האוס רגיל…
מרוב שחשדתי באיכות הסאונד ערכתי בדיקה קטנה באמצעות AI האם הסאונד לא עבר “ניקיון קל” ע"י ידי סונו, וזה באמת 100% קורג!
@נפתלי-בר-נתן
אני מסכים עם @לוי-ל ושכחתי לכתוב את זה
הסאונד פשוט מדהים!!
כמה שכבות זה?
מאיפה דגמת את הסאונדים? איזה מיניפולציות עשית על זה? -
@נפתלי-בר-נתן כן.
אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC.
ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן…
כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר…@מייבין-באקורדים אני שנים חולם לעשות את זה ואין לי את האומץ להתחיל ללמוד מאפס משהו חדש, בזמן שיש לי כבר את כל פקודות המידי הסטנדרטיות - בפריסטים שהכנתי
(ושמרתי אותם כמקצב אחד ללא תווים ,שבכל וריאציה שלו יש פריסט אחר -16 סה"כ)
כך שאני לא בטוח שזה כ"כ פער משמעותי בעבודה - (אני צודק???)
מה גם שאין לי מחשב שיכול להחזיק DAW מקצועי - (האם DAW פשוט כמו ריפר וכדו’ מספיק לדברים כאלו??)
אדרבה אני וגם @נפתלי-בר-נתן , ועוד רבים, נשמח מאוד אם תפתח שרשור חדש שמדריך את הקורגיסט המתמחה בתיכנות על אורגן בלבד - לעבוד עם מחשב.
אני חושב שיש לזה כאן ביקוש גדול… -
@מייבין-באקורדים אני שנים חולם לעשות את זה ואין לי את האומץ להתחיל ללמוד מאפס משהו חדש, בזמן שיש לי כבר את כל פקודות המידי הסטנדרטיות - בפריסטים שהכנתי
(ושמרתי אותם כמקצב אחד ללא תווים ,שבכל וריאציה שלו יש פריסט אחר -16 סה"כ)
כך שאני לא בטוח שזה כ"כ פער משמעותי בעבודה - (אני צודק???)
מה גם שאין לי מחשב שיכול להחזיק DAW מקצועי - (האם DAW פשוט כמו ריפר וכדו’ מספיק לדברים כאלו??)
אדרבה אני וגם @נפתלי-בר-נתן , ועוד רבים, נשמח מאוד אם תפתח שרשור חדש שמדריך את הקורגיסט המתמחה בתיכנות על אורגן בלבד - לעבוד עם מחשב.
אני חושב שיש לזה כאן ביקוש גדול…@צפונבון רעיון.
אולי במת אעשה את זה במוצש, בכל מקרה, כמעט כל מחשב יכול לסבול תוכנת DAW פשוטה.
אגב לגבי הפריסטים של המידי, זה ממש קשה כי לפעמים אה רוצה את הפריסט בתיבה אחרת ולא הראשונה ואזז אין מה לעשות… -
@נפתלי-בר-נתן
אני מסכים עם @לוי-ל ושכחתי לכתוב את זה
הסאונד פשוט מדהים!!
כמה שכבות זה?
מאיפה דגמת את הסאונדים? איזה מיניפולציות עשית על זה?@מייבין-באקורדים תודה המחמאות שלכם נותנות לי חשק להמשיך ולהתקדם
(אתה מוזמן לקנות אני ידאג לך כבר לאיזה אנחה
)
@לוי-ל תודה כיף לשמוע את זה , מה שעשיתי פשוט שיחקתי עם האיקיו של האורגן בצליל אחד הורדתי עליונים בשני נמוכים וכו’
אשמח שתלמד אותי מה זה בדיוק האוס… -
@צפונבון רעיון.
אולי במת אעשה את זה במוצש, בכל מקרה, כמעט כל מחשב יכול לסבול תוכנת DAW פשוטה.
אגב לגבי הפריסטים של המידי, זה ממש קשה כי לפעמים אה רוצה את הפריסט בתיבה אחרת ולא הראשונה ואזז אין מה לעשות…@מייבין-באקורדים וואי אם תעשה א’'ז אתה מה-זה תעזור לי
אחלה גבר אתה… -
@נפתלי-בר-נתן מקצב האוס הוא המקצב הכי קלאסי וידוע בEDM -
האוס.mp3
קיק בכל פעימה, קלאפ בכל פעימה שניה, והייט בכל חצי פעימה -
@נפתלי-בר-נתן מקצב האוס הוא המקצב הכי קלאסי וידוע בEDM -
האוס.mp3
קיק בכל פעימה, קלאפ בכל פעימה שניה, והייט בכל חצי פעימה@לוי-ל לטעמי ראפ הרבה יותר מתאים לזה
-
@נפתלי-בר-נתן אם כבר אז תעשה דובסטאפ, מקצב היפ הופ פשוט לא מתאים פה.
-
@נפתלי-בר-נתן אם כבר אז תעשה דובסטאפ, מקצב היפ הופ פשוט לא מתאים פה.
@לוי-ל זה כבר יותר נשמע לי אבל עדיין אני אוהב א’'ז ככה…